Tekintsünk bele a Dragon Age: Inquisition világába!

  • Írta: zoenn
  • 2014. március 7.
  • Videó
Link másolása
A BioWare egy újabb videóval kedveskedett nekünk a Dragon Age: Inquisitionről, melyben a világ számos helyszínét vesszük górcső alá. A Frostbite 3 varázslatos látványvilággal kecsegtet.

A BioWare célja az, hogy egy hihető ökoszisztémát alkosson meg a Dragon Age: Inquisitionben - ragadozókkal, prédákkal, több frakcióval és mindennel. A világ populációját maga a játékos is befolyásolhatja, tevékenységünkkel felboríthatjuk az egyensúlyt.


Több véletlenszerű eseménnyel is találkozunk: a városokban banditák portyáznak, szarvas menekül a farkasok elől, az óriások medvét esznek, és számtalan egyéb helyzet is elképzelhető. A szerepjáték élő, lélegző világa mögött fejlett rendszer dolgozik - a Frostbite 3 engine hatalmas területeket mozgat meg, a környezet pedig pusztítható.

Kérkedés nélkül a Dragon Age: Inquisition a BioWare első next-gen címe, még soha láttunk ilyen hihetetlen méretű és változatos helyszíneket.

A játék még idén érkezik PC-re, Xbox 360-ra, Xbox One-ra, PS3-ra és PS4-re.

20.
20.
Elyas
Nem vagyok biztos benne de nekem az rémlik h eredetileg mindenki azt hitte h Blight de aztán kiderült h átszakadt a Fade és akkor már inkább félnek a népek nem pedig a kardjukat felnik és filóznak rajta h milyen faszán fog mutatni egy Darkspawn fej a kandalló fölött.
19.
19.
névtelenség
#15: Ha te mondod...
Őszíntén szólva én sokkal inkább SW és TES expert vagyok. :/
18.
18.
moonborn
#9: köszi,akkor még van idő előrendelni :)
16.
16.
darklord947
2014-ben ezt a játékot várom legjobban!
SPOILER!Az Eszmélésből!
Kíváncsi leszek hogy a Darkspawn-ok benne lesznek-e?És ha igen lesz-e tőlük társunk?
15.
15.
elvan a gyerek ha jatszik
#13: Nem akarok okostojásnak tűnni, de a DA mítosz világa tényleg az egyik kedvencem (legalább annyira mint a HALO univerzumé) és vettem a fáradságot hogy elolvasgassam ha nem is az összes krónikát az DA: Originsben de a nagy részét. Az Old Gods (Ősi Istenek) fősárkányok voltak. Összesen 7-en. Amikor a Darkspawn a fertőjükkel megmérgezi és megkorrumpálja a fősárkányt, abból lesz a "fődémon". Az Origins idejében zajlik az 5. Blight. Szóval elméletileg 2 sárkány azaz 2 Blight még hátra van. Az hogy a Warden meg Morigan közös gyerekébe került a sárkány lelke az meg azért kellett, mert aki ivott a Darkspawn-ok véréből és Grey Wardenként leöli a fődémont, azt belülről szét viszi a sárkány lelke, ami beleköltözne egy új gazda testbe. Ezért jött kapóra a gyerek, mert ő tiszta volt, vagy legalább is más mint egy sima Wardern, és ahelyett hogy belehalt volna abba hogy a sárkány lelke beköltözik, az új gazda teste lett. Persze nem vagyok tévedhetetlen, de én ezt így tudom...
14.
14.
eszem
#13: és valószínűleg spoiler tovább előfog kerülni az a gyerek az anyjával együtt :D
13.
13.
névtelenség
#12: SPOILER
A 6. Blight véget ért, mikor a fődémon (bocs, én magyar verziót vittem ki) levágtuk. Plusz, ha jól értettem akkor a további Blight-ok is megakadályoztak, mert a fődémon lelke a boszorkánycsaj gyermekébe lett zárva (ergo nem tudott a szellemvilágba visszajutni regenerálódni).
12.
12.
elvan a gyerek ha jatszik
Grafikával már elégedett vagyok.

Viszont valami nem tiszta.

(mivel nem játszottam a magyarított verziókkal ezért bocs az angol kifejezésekért, de nem tudom hogy magyarul mit használunk rájuk)

Az első hírek anno a játékról úgy szóltak, hogy kitör a 6. Blight
Ugye erre a hírre mindenki elkezdte élezni a fegyvereit, csiszolni a készségeit, és fejleszteni a mágiáit, mert azt hittük hogy juhé, megint tucatjával fogjuk a pokolra küldeni a darkspawnokat. Na de most már viszont csak arról hallunk híreket, hogy a Fade átszakadt, a szellemek és démonok özönlenek a mi világunkba, és emiatt kezdeni kell valamit.

Na most akkor van Blight vagy nincs Blight? Vagy Fade átszakadás és Blight is van egyszerre? Vagy csak az egyik?
11.
11.
elvan a gyerek ha jatszik
#7: Szerintem nem ilyen szinten kell érteni. Pl: Ha mondjuk választanod kell, hogy XY falut mentesz meg a szörnytámadástól vagy a messzebb lévő ország úton hajtó SIR Valakit és kincsekkel teli karavánját védelmezed a banditáktól, és te az utóbbit választod, akkor amellett hogy búsás jutalmat kapsz meg xp-t, a védtelen falu megsemmisül, lakósai meghalnak, és a környék elnéptelenedik. Úgy pedig búcsút inthetsz az XY falvas küldetéseknek. Valahogy így értik.
10.
10.
trion96
Csak legyen rendesen megcsinálva ps3-ra is és ne csapják úgy össze mint a BF4 current gen verziókat...
9.
9.
Juha
#6 ösz, az autumn amerikaias megfelelöje.
7.
7.
Juha
Ha jól értem, ha kiírtom/kiírtatom a medvéket, akkor az óriások vagy éhenhalnak, vagy átállnak szarvashúsra, ami a farkasok kárára megy, amik felzabálják a nyulakat, és onnantól kopp. Ha ezt így leszimulálják, akkor tényleg oda lehet írni, hogy befolyásolhatjuk a populációt.

Na ezt szeretném én látni egy "nextgen" játékban, nem a grafikai májerkodást. De majd talán a következö gen eléri a filmminöséget, és aztán gondolkoznak majd a továbbiakról.
6.
6.
moonborn
a Fall az mit takar ? év vége,vagy nyár ?
4.
4.
balint23h
Eddig csak a gothic 1-2 ben éreztem úgy igazán, hogy egy élő lélegző világban járok.
3.
3.
MrBenjamintoto
2.
2.
Chullent
00.49-00.57 padlón maradt az àlam.
1.
1.
Cristiano
elképesztően szép videó remélem maga játék is ilyen szép lesz majd
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...