A Ubisoft alelnöke, Lionel Raynaud egy GDC-s kerekasztal-beszélgetésen fejtette ki a kiadó véleményét a VR-szemüvegekkel kapcsolatban. Bár mostanában minden az új őrületről szól, a Ubisoft szkeptikusnak tűnik: Raynaud szerint ahhoz, hogy érdemes legyen pénzt költeni azokra a játékokra, amik támogatják a virtuális valóságot, legalább 1 millió eladott VR-szemüvegre lenne szükség.
Ami egy nagyobb kiadótól annyira nem meglepő kijelentés, érdemes lesz látni, hogy a különböző indie fejlesztéseken túl, milyen játékokra számíthatunk még, ha egyszer a VR-szemüvegek forgalomba kerülnek. Noha az idei GDC egyik sarokkövét egyértelműen az efféle kütyük jelentették, a VR-headsetek körül még sok a bizonytalanság: például nem tudni, hogy mikor kerülnek végre boltokba, csak annyi tűnik valószínűnek, hogy idén már nem.
Sz'al grafika az 5/3, JÁTÉKÉLMÉNY 5/5 kellene, hogy számítson.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.