Mint tudjátok, az EA 2013 májusában állapodott meg a Disney-vel arról, hogy ő szállíthatja a közeljövő Star Wars-játékait - az első ilyen az új Battlefront lesz, ami a DICE-nál készül, és várhatóan 2015 nyarán kerül boltokba.
Túl sok konkrétumot nem hallottunk ugyan az EA Star Wars-terveiről, nemrég viszont a cég vezérigazgatója, Andrew Wilson arról beszélt a CNN-nek, hogy azt az irányt szeretnék képviselni majd a címmel, amit a Batman: Arkham-sorozat is.
"A Warner Bros. azt csinálta a Batmannel, hogy fogta a cím gyökereit, és mindazt, ami Gotham City falain belül van, és egy olyan interaktív élményt tett le az asztalra, ami tényleg kötődik ahhoz, amit látni szeretnél a filmekben, vagy amiket olvastál a képregényekben" - mondta, majd hozzátette, hogy mindettől függetlenül az Arkham-sorozat igazi értékét az jelentette, hogy mégis saját lábakon állt, és ez az, ami számukra különösen érdekes: "Nem olyan játékokat szeretnénk készíteni, amik újra elmesélik a filmek történetét."
Mit szóltok? Jó helyen keresgél az EA?
Az SWTOR-t nem minősítem, nem a játék történetszálával van bajom, hanem minden mással.
Amikor ezek az emberek új tervekről beszélnek, akkor azt én úgy képzelem el (persze ez szubjektív), hogy egy hatalmas bejárható univerzum, kb Skyrim-es játékmenettel, sok felderítendő bolygóval, űrszektorral és változatos karakterekkel.
Személy szerint nem szeretnék látni, - még ha jó kivitel/történet lenne is - egy elemi lövöldözős fps SW játékot. Mert, hogy mit szeretnének, és mi lesz belőle azt hiszem már mindannyian tudjuk, hogy nagyon más tud lenni (és általában az is sajnos).
Zárójelben jegyzem meg, hogy a Force Unleashed PS2-es verziójával nagyon jól elvoltam, X360-on viszont nem tetszett. Amellett viszont, hogy milyen is a játék maga, elvitathatatlan, hogy az egyik legjobban megírt SW-történet van mögötte. Szigorúan az első részről beszélek.
SWTOR-ra nem kell emlékeztetned. Elég sokat játszottam vele, értek valamennyire az mmo-khoz is. Hibái ellenére nem veszélyesen rossz játék, tény, hogy sem történetileg nem állja meg a helyét, mint SW játék, habár egy mmo-hoz képest meglepően jól kidolgozott történettel rendelkezik, se játékmechanikailag nem alkotott semmi maradandót.
Az, hogy te és valószínűleg sokan mások úgy látjátok, hogy KOTOR játékok óta nem volt értelmes SW játék, valószínűleg ez lehet a hátterében annak, hogy delikvensünk azt nyilatkozta, hogy úgy szeretnének hozzányúlni a továbbiakban a témához, ahogyan azt a Warner tette a Batmannel az Arkham sorozat esetében, hogy olyan történeteket adjanak nekünk, amiket filmekben is szívesen látnánk. És ez akárhogy is nézzük, dícséretes hozzáállás.
De akkor ne egy meglévő szériát forgassanak ki, hanem álljanak elő egy új címmel.
Retardáltak kedvéért:
Ne a Battlefront, Kotor vagy a JK sorozatot írják át, hanem adjanak ki egy új címet (pl. mint a Boba Fettes cucc).
S a DICE már több mint egy éve dolgozik rajta, ne most találja ki az EA milyet akar. Remélem ezt a második játékra értette amúgy az ötlet nagyon jó.
Valamint egy kis félelem: remélem nem 3,5 órás lesz a játékélmény mint a BF4 esetében. S remélem nem csak multiplayer game-t írnak. Mint most szokás arrafelé.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.