A Sunset Overdrive-tól hangos a nemzetközi játéksajtó, és ez a felhajtás az E3-hoz közeledve csak erősödni fog. A múlt héten befutottak az első részletek és komolyabb látnivalók is az Insomniac új fejlesztéséről, tegnap pedig már a játék borítóját is meg tudtuk mutatni nektek.
Most pedig folytatjuk a sorozatot, méghozzá egy érdekes IGN-interjúval, amiben azt is elárulják a fejlesztők többek között, hogy miért pont Xbox One-exkluzív lesz a Sunset Overdrive.
Mint tudjátok, a Sunset Overdrive és a Fuse előtt az Insomniac csak olyan játékokat fejlesztett, amelyek kizárólag a Sony platformjain láttak napvilágot, ezek után mindenképpen furcsa, hogy a srácok "átálltak" a túloldalra.
Viszont egyáltalán nem véletlen: hiába a Spyro, a Ratchet & Clank vagy a Resistance sikere, az Insomniac egyik címének a jogait sem tarthatta meg - az első most az Activisioné, utóbbi kettő pedig a Sonyé.
A Sunset Overdrive esetében viszont máshogy alakultak a dolgok: Marcus Smith, a játék egyik atyja szerint több helyen is bemutatták a játékot, viszont a már kezdetektől fogva ragaszkodtak ahhoz, hogy megtarthassák a cím jogait. Ez a legtöbb helyen véget is vetett a tárgyalásoknak, nem úgy a Microsoftnál, ami engedett az Insomniacnak. Ezért az exkluzivitás.
>aztán megláttam hogy Ratchet & Clank
Még a főszereplő is úgy néz ki mint egy rossz b.... barát
#8: ez is nagyon fontos hozzászólás volt
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.