Mint minden platform esetében, az Oculus Riftnél is elengedhetetlen lesz, hogy készüljön rá first-party tartalom, sőt egy olyan friss és kockázatos terepen, mint a VR-szemüvegeké, ez még inkább elengedhetetlen.
Aligha meglepő, hogy az Oculus kőkemény házon belüli játékfejlesztésbe kezdett, Seattle-ben, San Franciscóban, Menlo Parkban, Dallasban és Irvine-ban is vannak fejlesztőcsapatai.
Ezeket fogja majd össze Jason Rubin, a cég legújabb sztárigazolása - az úriember csatlakozását az E3-on jelentették be. Rubin, aki a Naughty Dog társalapítója volt 1985-ben, a THQ elnökeként is tevékenykedett, kilenc hónapja volt arra, hogy feltámassza a kiadót, mielőtt az végleg beleállt volna a földbe.
Az Oculus-meló kapcsán nagyon lelkes, elmondása szerint kevés olyan dolgot látott életében, amiről az első pillanattól kezdve tudta, hogy mindent megváltoztathat: "Az Oculus lenyűgöző technológiája egy portált jelent egy olyan hihetetlen világba, ami a lányomnak egyszer természetes lesz. Attól a pillanattól kezdve, hogy először kipróbáltam, segíteni akartam ennek a jövőnek a megformálásában."
Már előre látom az első cikkeket, "Épp a thieffel játszott amikor egy besurranó tolvaj kipakolta az egész házat"
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.