E3 2014: Everybody’s Gone to the Rapture trailer

  • Írta: zoenn
  • 2014. június 13.
  • Videó
Link másolása
A The Chinese Room következő játéka igazi unikumdarabnak néz ki, amely egy melankolikus történetet mesél el a világ vége után. Hétköznapi emberek élnek rendkívüli körülmények között - erről szól a történet, csipetnyi horrorral fűszerezve.

Az Everybody’s Gone to the Rapture-t a tavalyi GDC-n jelentette be a The Chinese Room kizárólag PS4-re. Voltaképpen a Dear Esther szellemi utódjával van dolgunk: ismét egy történet-vezérelt, belső nézetes kalandjátékot kapunk.

A látványért a CryEngine legfrissebb verziója felel. A sztori a távoli Yaughton Valleyben játszódik 1984-ben, amikor is beüt a világvége. Emberi sorsok elevenednek meg a képernyőn, a játék bemutatja, hogy a közösség tagjai miként boldogulnak nehéz körülmények között.

Az alkotás a felfedezésről szól, hatalmas és részletesen kidolgozott nyitott világ áll a rendelkezésünkre. Erős drámai élmény vár ránk, minél több területet fedezünk fel, annál több titokra derül fény.

Megjelenési dátum még nincs.

11.
11.
mestermagyar
#10: Ha nem érted a mondandómat, hogy az csak példa volt, akkor inkább hagyjuk.

Az meg hogy exluzívok miatt játszol rajta, az minden platformra igaz.
10.
10.
simon 555
#9: Mégis ki a tököm venne Xboxot a Kinectes játékok végett?
Ha valaki konzolt vesz, az legfőképp az exkluzívok végett veszi, nem pedig a baromságok végett amik előtt ugra-bugrálni kell. Platform specifikus játék nem fog eladni konzolt.

Amit mondasz meg úgy alapjaiban hülyeség. Igen létrejöhet exkluzív játék olyan módon, hogy fizetnek érte, mint a Titanfall, vagy Dead Rising 3. Ezek tipikusan a fizetett exkluzívok. Aztán ott vannak azok amik azért exkluzívok mert belső csapat csinálja. Olyan csapat, amiket a Sony/MS birtokol és ők adják ki a játékokat. Ez nem lefizetés, ez simán birtoklás. A kiadó dönti el, hogy milyen platformra jön a játék, és mind ennél, mind pedig sok más exkluzívnál az a bizonyos kiadó, aki finanszírozza a projectet az a Sony/MS.
Ez a játék ugyan alapból indie játék, de közreműködik egy Sony által birtokolt fejlesztő csapat a Santa Monica studio, ezért is lesz exkluzív, mert a Sony finanszírozza a projektet pénzel és fejlesztő erővel is.
9.
9.
mestermagyar
#7: Na tegyük tisztába. Nekem ismétlem, az üzlettel van a gond, a piszkos pénzügyekkel.

Tudjátok, ha ezzel nem lenne gondja a játékprogramozóknak, akkor nem léteznének exluzívok. Az exluzív vagy a spórolás, vagy a lefizetés módján jöhet létre. Szóval enélkül minden platformra maradna a platform-specifikus játék, ami nem exluzív, mert a többi platformon nem tudnád túl jól játszani. Ilyen a PC-n a mélyebb stratégia, vagy az xboxon a kinectes játék. Persze tudom, mindent meg lehet oldani, ez csak példa.
8.
8.
Teuton
#7: Pontosan: exkluzív címek nélkül gyakorlatilag nem lenne verseny a konzolok közt, nem lenne értelme se egynél több masinát készíteni egy konzolkategóriában.
7.
7.
simon 555
#1: Exkluzív címek mindig is voltak és lesznek is. Nem látom, hogy hol itt a probléma.
6.
6.
mestermagyar
#5: Meg is van. A watch dogs nem rossz, az ubisoft meg évente kiadja a legújabb AC-t.
5.
5.
Ecneb
#4: Akkor watch dogs-ról és ubiról is megvan a véleményed gondolom.
4.
4.
mestermagyar
#2: És én ilyenkor sohasem a konzolt szidom, vagy a játékot, hanem a mögötte lévő üzletet meg a bolond társadalmat aki beveszi a marketinget.
3.
3.
mestermagyar
#2: Én nem rajongok azokért a cégekért, akik ilyen átlátszóan marketingelnek és vezetik meg az embereket.
2.
2.
Ecneb
#1: Valami azt súgja, hogy nem rajongsz sony-ért.
1.
1.
mestermagyar
Hiába néz bárki is ilyen művészjátékokat, azokat kivétel nélkül lefizeti a sony, hogy 2/3-al kevesebb játékos játszhassa..
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...