A Whatifgamingnek nyilatkozó belsős forrás szerint a The Division látványvilágát is lebutította a Ubisoft Massive. A megkötések elsősorban a screen space reflectionst (SSR-t) érintik, egy névtelen fejlesztő elmondta, hogy a játék végleges verziója nem fog olyan jól kinézni, mint az E3-as bemutatón. Persze könnyen lehet, hogy hoaxról van szó, de a Watch Dogs példájából tanulva, elképzelhető, hogy van alapja a pletykának.
Az E3-as demó egyébként PC-n futott, ám a forrás szerint a következő generációs konzolok nem olyan erősek, hogy ugyanazt a látványt reprodukálni tudják. Ugyanez történt a Ubisoft Montreallal is, a stabilitás miatt egyszerűen szükség van a megkötésekre. Ez annyit jelent, hogy jó pár SSR-t kivettek a The Divisionből, és a csapat jelenleg a memóriakezelés tökéletesítésén dolgozik. Az úriember szerint a játék még mindig remekül fest, de nem olyan látványos, mint eredetileg.
Habár a vezető platform a PC, a Ubisoft soha nem engedné meg, hogy markáns látványbeli különbségek legyenek a számítógépes változat és konzolos verziók között - ezért lett a Watch Dogs PC-s verziója is csúnyább.
Ennek ellenére a franciák soha nem fogják elismerni a direkt butítás tényét, elkerülve ezzel a jogi retorziókat, de a fejlesztő abban reménykedik, hogy az iparág lassan túllép ezeken a dolgokon, és a kiadók nem fognak a hype kedvéért túlzott ígéreteket tenni, mert azzal senki nem jár jól.
Emlékeztek a Colonial Marines című szentségtörésre?Az nem úgy nézett ki mint a bemutatott gémpléjbe,és egyből pereltek,világ felháborodás stb.
A Watch Dogsnál meg mindenki fejethajt,holott távolról sem úgy fest mint a vedeókon
Az általad vízionált "kánaán" pedig majd akkor fog eljönni, ha a PC vagy átalakul, lásd Steam machine, vagy megszünik, mint játékplatform. Így a konzoloknak már nem kell az olcsó árral versenyezniük a PC-vel szemben, hanem jöhetnek az olyan 180-200 ezres konzolok, amik 2-3 évig a fix hardver, és a jó optimalizálás miatt simán tartják az ultrás színvonalat, és highon is kihúzzák a generáció végéig... És akkor talán a fejlesztök is megtanulják, hogy lehet konzolra is jó MMO-t, vagy RTS-t fejleszteni...
Amúgy nem tűnt fel eddig, hogy a konzol tulajdonképpen egy korlátolt képességű PC? korlátolt, tudod, mint néhány ember. Vannak határai. Amihez igazodni kell. Majd ha megszűnik a korlát akkor lesz mindenkinek kánaán..
Ennek semmi köze a konzolok erejéhez. Ha szimplán ennyi volna és emiatt "butítanák" a pc verziókat, akkor azok legalább röccenésmentesen futnának a közepes gémer gépeken is... de nem így van. A WD-al is kínlódnak még a "butított" grafikával is...
Azoktól a cikkektől meg feláll a hátamon a szőr, amikor leközlik, hogy hála a moddereknek, mert ugye a pc-seknek erre önti el csak igazán a vér azt a bizonyost, megcsinálták a grafika feljavítását az E3-as demó szintjére a WD-nál is.
De kérdem én mi a pélónak? Min fogják futtatni? :DDD
Tiszta vicc.
"Habár a vezető platform a PC, a Ubisoft soha nem engedné meg, hogy markáns látványbeli különbségek legyenek a számítógépes változat és konzolos verziók között"
Ezt sosem fogom megérteni... Miért engedik, hogy a konzol visszahúzza a PC-t? Miért nem csinálnak PC-re végre egy korszakalkotóan látványos játékot, a konzol meg elmehet a francba, ha nem képes reprodukálni azt a grafikai szintet.
A grafika nem minden? hagyjuk már ezt az ostoba dumát, ennyi erővel menjünk vissza a barlangba, minek a fejlődés...?!
...erre most ._.
Hihetetlen!
Majd a jövőbe kiváncsi leszek a sírás-rívásra, mikor elképesztő tudatos gépigények társulnak a game-ekhez...
Én meg úgy hallottam tegnap, egy MS belsős fejlesztőtől, hogy holnaptól a Windows megszűnik mint játék futtató környezet. Uh mehettek szar konzolozni! Eléggé hiteles? :-)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.