Tovább gyűrűzik a Crytek körüli balhé: a Kotakunak nyilatkozó tíz jelenlegi és volt dolgozó arról számolt be, hogy nemcsak a fizetések késnek, hanem március óta mintegy száz alkalmazott is otthagyta a céget.
Több játékot is elkaszáltak az elmúlt hónapokban - beleértve a Ryse: Son of Rome folytatását is. A blog megkérdezte a Microsoftot is a játékról, de a redmondiak mereven hallgatnak. A hangulat nagyon feszült a stúdió berkeiben, több magas pozícióban lévő kulcsfejlesztő mondott fel, valamint a fizetési csekkek is késnek. Ennél is nagyobb baj a kommunikáció hiánya: a döntéshozók gyakorlatilag semmit nem mondanak a kétségbeesett dolgozóiknak. Ha a bizalom kölcsönös lenne, talán nem léptek volna le olyan sokan.
A nyilatkozó fejlesztők úgy látják, a Cryteknek nem olyan free-to-play címekkel kéne foglalkoznia, mint az Arena of Fate vagy a Warface, hiszen utóbbi sikertelensége komoly pénzügyi nehézségeket okozott. A stúdiónak inkább a fő erősségükkel, a CryEngine-nel és az innovatív PC-s címekkel kéne villantania, ahelyett, hogy meglovagolnák az iparág aktuális trendjeit. Bár azt is későn teszik, a versenytársak után loholva, így a cég teljesen elvesztette identitását.
Három frankfurti dolgozó szerint a Yerli-fivérek továbbra is a Ferrarijuk volánja mögött pöffeszkednek, élik a nagyvilági sztárok életét, de a magas rangú vezetők kényelmére is odafigyelnek: egy csomó pénzt elköltöttek drága székekre, laptoptáskákra, első osztályú repülőjegyekre és egyéb juttatásokra. A látvány valóságos pofon az olyan alkalmazottak számára, akik nem kapják meg időben a bérüket.
:-)
Ahogy gyula is mondta, egy olyan motor mint a CryEngine + egy olyan cím mint a Crysis nagyot üthetne PS4 exkluzívként, Sonys segítséggel. Nem csak a látványt fejleszthetnék tökélyre, de végre lenne játékélmény is tech-demo helyett.
A "Crytek" meg az "innovatív" nekem valahogy nem jön össze egy mondatba :D
A Ryse 2 valószínűleg még a fejlesztés elején volt, a Homefrontból pedig már volt demó is meg minden az E3-on.
Na meg a Deep Silver besegít pénzügyileg. Szóval ha más nem is, de ők biztos nem fogják veszni hagyni. Ha a Crytek időközben becsődölne, a Deep Silver átvenné a kiadást teljesen és a fejlesztést is.
Eza ketto uti egymast.
Vagy magas pozicioban van (amugya sok baba kozt elvesz a gyerek szindroma),
Vagy kulcsfejleszto.
Az elso nagyjabol a teszetosza tuskeloki es csak akasztja az egeszet, hogy latszodjon, csinal valamit. Pedig egyszerubb a dolag ha nincs az a plussz szint.
"..valamint a fizetési csekkek is késnek."
Ez erdekes, hogy pont ok lepnek le mert nekik a legjobba fizujuk. Sz'al, nekik kene a legkesobb pampogni..
Lenne az uj tulajnak 2 jo jatekmotorja egy-ket ismert termek vonala, meg egy rakas jo fejlesztoje.
A susnyastol meg meg lehetne szabadulni.
Ez igy van, de azt eddig is tudtuk a nyilatkozataibol, hogy tokhulye.
A cegek bukasat minden esetben a barom vezetes okozza.
Az alkalmazottak mindig tudjak mit kene tenni, mert ok latnak bele a dolgokba, a balfasz vezetok meg csak akkor ereszkednek le ha valami "kell"..
Magat ezt a 3 balfaszt en sem sajnalom de az ott dolgozakt igen.
Raadasul ez a 3 diszfasz nem fog rosszul kijonni a dologbol ahogy az mar lenni szokott.
"A stúdiónak inkább a fő erősségükkel, a CryEngine-nel és az innovatív PC-s címekkel kéne villantania, ahelyett, hogy meglovagolnák az iparág aktuális trendjeit."
Ezek szerint legalább a fejlesztők ugyanezt vallják, ha már a vezetés nem.
Főleg hogy XONE készült egy év lenne újra portolni.
Ismerős érzés. Valahogy nem tudok jóízűen visszaköszönni a főnökömnek, amikor ő az x5-ös bmw-jéből rám dudál, miközben én a bringámmal tekerek az út szélén... Mondjuk a fizetésemet időben meg szoktam kapni, csak az arányokkal van gond.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.