A modern kor és a közeljövő hadviselése után a Call of Duty visszatérhet a második világháborúhoz. A Call of Duty: World at War II dobozfotója nemrégiben bukkant fel az Amazon webáruház adatbázisában. A bejegyzést azóta eltávolították, de hála a szemfüleseknek, nem tűnt el nyomtalanul.
Ha hihetünk a pletykáknak, a sorozat 2015-ben megjelenő darabja - hét év után - ismét a második világháborúban játszódhat. Nem sok olyan híres történelmi ütközet maradt, amit ne dolgoztak volna fel valamilyen formában, de bízunk a Treyarch profizmusában.
Immáron három fejlesztő dolgozik a sorozaton, egy rész három évig készül. Az Infinity Ward tavaly hozta el a Call of Duty: Ghostsot, idén a Sledgehammer van soron az Advanced Warfare-rel, jövőre pedig a Treyarchnál lesz a labda.
Szerintetek ideje visszatérni a második világégéshez?
Emlékszem egy patakmederbon kellet végigmenni, kb 2 m oldalmozgási lehetőséggel. Még annyi ötletük se volt a fejlesztőknek, hogy ha mar nem mehetek ki a mederből akkor legépuskázzon az ellenfél, ha megpróbálom. Nem ehelyett láthatatlan falakkal volt tele az egész játék. Nyilt terepen nem tudtál egy bekerítő műveletet csinálni, mert csak egy szűk sávban mozoghattam. Ha lelőttem mindenkit és megálltam "szusszanni" újrateremtődtek az ellenfelek, ugyanonnan ugyanakkor bukkantak fel a végtelenségig ismétlődve. Olyan ez mint C64-en az Invasion volt csak egy kicsivel modernebb grafikával. Aki nem tudná mi ez, felülröl
jöttek le az idegen űrhajók, alul meg oldalirányba mozogva ki kellett lőni. A 2. részben már egy kicsit lehetett felfele is mozogni. Na ez a volt a WaW színvonala!
A multija még csak-csak elment, de meg se közelítette a CoD 2-t.
Vicces, hogy megemlítetted a market garden-t, mert a Company of Heroes Opposing Fronts-ban pont ezt kell csinálnod a német kampányban úgy, hogy a németek egyszer-kétszer viccelődnek a britek helyzetén meg tomminak hívták őket. Senki sem problémázott, mert nem politizáltak, hanem ugyanazt csinálták amit az amerikai kampányban (Ott a "watch the jerry" volt minden második ejtőernyős idézet).
Battlefield 1942. Ohama beach hűvöséből kell MG42-vel darálni a magatehetetlen amerikaiakat ameddig fel nem bukdácsolnak a partszakaszon. Senki sem problémázott, mert nem politizáltak, csak felállították azt a csatát úgy, hogy mindkét fél játszható volt. Nem beszélve arról, hogy az amerikaiak nagy élvezettel tették ezt a német oldalon, anélkül, hogy hagyták volna a saját nemzetük karaktereit feljutni vagy győzni. Ez Csak Egy Játék!
Viszont a Company of Heroes 2. Ott politizáltak, mert nem lehetett követni az eredeti politika mentes, háborús játék receptet. Be kell mutatni milyen gonosz a Szovjetunió harharhar a nácikkal egyenértékűek harharhar az átvezető videóknak csak ezt kell feszegetniük arrarrrarr. És egész Oroszország problémázott, mert egy teljesen másik világ szemléletéhez igazították az ő történelmüket és nem tudták kihagyni a politikát a játékból.
Egek a Hearts of Iron szériában és a War Leadersben magát Hitlert irányítod és kapod meg mint vezért és bármennyire is próbálod még egy nyamvadt háborús bűnt sem tudsz elkövetni és az ideológiák csak a bónuszokat határozzák meg (több pénz, gyár vagy termelés), semmi mást.
Ha Hitler portréjával meg tudtak oldani egy második világháborús stratégiát, politika és sárdobálás mentesen akkor szerintem egy Német kampányt is meg tudnak oldani anélkül, hogy gazdasági öngyilkosságot követnének el. Még igény is van rá (az angolok is hiányolják).
ugyanez szerinted usa-ban angliában mennyire lenne sikeres ha ejtőernyősöket kellene mészárolni a market garden idején, vagy omaha beach-en a bunker hűvöséből darálni a partraszállókat, mikor sokak nagyapja meg ott esett el nyomorodott meg, hogy ez igaz a németekre is erre mondják a történelmet a győztesek írják,
tökön lőnék magukat anyagilag
:D:D vannak azért ötleteid úgy látom
még lehet ki is próbálnám
- 1848 Osztrákokkal verheted le a 48-as szabadságharcot vagy viheted győzelemre a magyar féllel.
- Golden Horde. Tatár hódításokat feldolgozó stratégiai játék, ahol az Európai kampány első missziói, Magyarországról való menkülés a magyarok hátrahagyásával, de a Tatárokkal is játszatsz (elvégre ők kezdték)
- Ami pedig Trianont és 56-ot illeti, nos minden Hearts of Iron játék kielégítheti a nemzetre törési vagy revíziós igényeket.
De miért ne játszanék? Isten tudja mennyire unom már ugyanazt a szart 26-szor végigjátszani (D-day, Sztálingrád, El Alamein) a politikai korrektség miatt.
Ezek játékok. Amikor a GTA-ban embereket ütnek el vagy mészárolnak le szórakozásból, nem hiszem, hogy sokan megállnának filozofálni vagy megsiratni a virtuális embereket.
Itt pedig nem zsidókat kell elgázosítani vagy az Auschwitzi vonatnak fedező tüzet biztosítani a partizánok ellen, hanem ugyanazt mint a többi CoD-ban csak más ruhában és más történettel. Azokban sem voltak (CoD1, CoD2-re gondolok) háborús bűnök egyik oldalról sem, csak háború.
te megvennél olyan játékot ahol az oroszokkal játszva kellene leverni az 56-os forradalmat? vagy az osztrákokkal és a z oroszokkal a 48-as forradalmat? feldúlni az országot a tatárokkal, esetleg egy diplomáciai játék ahol ki kell harcolnod a trianoni békét és az ország feldarabolását?
én mondjuk ezt tuti megvenném de az más kérdés, nem lenne népszerű egyik se
különben se kell német kampány, üsd a nácit!!
Nem beszélve arról, hogy a Manhunt, GTA, Postal és egyéb megbotránkoztató és igencsak megosztó játékok árnyékában, szerintem minden gond nélkül elfér.
Ha meg merik és akarják lépni a német kampányt akkor ez lehet a legtartalmasabb második világháborús CoD.
bizony így volt elvtárs!!
Lenin élt, Lenin él, Lenin élni fog!!!!!444!!
leng lengj vörös zászló4 előre bolsevik testvérek!!!
persze csak a béke nevében!!!!!!!4444
- Az oroszok megelégelték a háborút és a monarchiát ezért forradalom útján eltávolították a Cárt és békét kötöttek.
- A németek megelégelték a háborút és a monarchiát ezért forradalom útján eltávolították a Császárt és békét kötöttek.
- Az osztrákok hadserege összeomlott és a tagállamai megelégelték és a monarchiát, a háborút ami forradalmakhoz vezetett az utódállamokban (pl. Őszirózsás forradalom) ezért a Monarchia békét kötött.
- A bolgárok, törökök, románok, szerbek ugyan csak a katonai összeomlás után kapituláltak.
Tehát? A mezőkön vívott harc vetett véget a háborúnak ezeknél az országoknál és nem pedig a második világháborúra jellemző totális megszállás és ostromok.
Szóval igen, a kérdésed re válaszolva, "azért kapituláltak mert megunták az árokból lövöldözést."
Nem beszélve a háború természetéről. A háború nagy részét (talán 85-90%) mezőkön vívták. A második háború vívmánya volt már az, hogy mindenütt háborúztak a szembemálló felek ami már enged némi változatosságot a játékmenetben és a környezetben.
Megkockáztatom, hogy egy Napóleoni háborúkat feldolgozó FPS-nek nagyobb esélye lenne naggyá válni a muskéták és a sorokban való harc ellenére. Ott legalább nagyobb jelentősége volt a taktikának és nem is rekedt meg a front. De abból is csak egy többjátékos játékos FPS-t csináltak akár csak az első világháborúból.
Nem hiába a filmipar is drámákat csinál az első világháború alapján, mintsem akciófilmet.
Ha nem az agyatlan állóháborúra koncentrálnak simán lehet egy izgalmas játékot összehozni, bőven volt annyi esemény.
Egy történet orientált FPS-ben annyi lenne a mechanika Támadás -> Visszavonulás -> Támadás -> Győzelem -> Védekezés -> Gőzelem -> Védekezés -> Vereség -> Visszavonulás -> Védekezés -> Győzelem -> Támadás -> Vereség -> Visszavonulás és kezd előröl akkor ha még életben vagy.
És nem azért mert tudatlanok volnánk hanem azért mert az első világháború 80%-a ez volt. Nem beszélve arról, hogy ugyanazon a véráztatta, bombatölcsérektől tarkított mezőn kellene játszanod az egész kampány alatt két-három árok között. Miért? Mert okkal hívták állóháborúnak. Mihelyst a németek kezdeti előretörését visszaszorították a front megrekedt.
Ezzel szemben a második világháborúban állandóan mozgott a front és az ostromok sem húzódtak el évekig a technológiai vívmányok hiánya miatt.
Ezért első világháborús játékokból csak repülőgép szimulátor, stratégiai játék, deathmatch-ra kihegyezett agyatlan aréna játék vagy most a valiant hearts-al interaktív rajzfilm van. Mindegyik jó távol attól amiből CoD egyjátékos kampányt lehetne csinálni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.