A Pillars of Eternity Windowsra, Macre és Linuxra készül, és ha minden jól megy, idén télen válik elérhetővé a nagyérdemű számára. A klasszikus szerepjátékokat idéző projektre a Kickstarteren keresztül gyűjtötte össze az Obsidian fejlesztéshez szükséges pénzt, most pedig egy kis ízelítőt kaphattok abból, hogyan állnak a munkálatok jelenleg.
Az IGN hívta meg magához Josh Sawyer projektvezetőt, aki egy félórás gameplay demó társaságában mutatta be nekik a játékot. A felvétel során előkerül a részletes karakterszerkesztő (belőhetjük a fajunkat, a kultúránkat, a kasztunkat, az etnicitásunkat, a közösségi háttértörténetünket és a tulajdonságainkat is), kapunk egy kis felvezetőt a történetből, miközben belekukkantunk Eora világába, valamint a harcrendszer, a fejtörők és a választási lehetőségek is előkerülnek.
Szép emlékeket idéz a játék, meglátjuk milyen lesz.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.