Ha türelmetlenül várod a PC-re és új konzolokra érkező Assassin’s Creed: Unityt, akkor most állj meg egy percre és olvasd el a Game Informer előzeteséből származó legfrissebb részleteket.
Az Assassin’s Creed: Rogue mellett a Game Informer aktuális száma kitér a PC-re, Xbox One-ra és PS4-re érkező Unityre is. Az előzetesből származó infókat most összeszedtük - nagyon úgy tűnik, hogy a Ubisoft sikert sikerre halmozó sorozata egy új szintre lép.
- Képességeinket fejleszthetjük is: mi választhatjuk ki, hogy a lopakodásra, a harcra vagy a navigálásra gyúrunk-e rá. Lehetünk mindent és mindenkit felkoncoló tankok vagy cselesebb sunnyogók is.
- Karakterünk kinézetét még részletesebben szabhatjuk testre, kitérve a lábra, a csizmára, az alkarra, a mellkasra és a maszkra is. Ha könnyebb ruhát/páncélt választunk Arnónak, gyorsabban fog mozogni a tömegben, de olyan övet is hordhatunk, amelybe több tárgy fér.
- A kooperatív küldetéseket egyedül is lehet tolni, és többféle nehézségi szint áll rendelkezésünkre. Az egész világot felfedezhetjük a co-op módban.
- A fejlesztők rájöttek arra, hogy az előző játékokban a multiplayer teljesen elkülönült a kampánytól és nem ugyanazt az egyenletes élményt nyújtottaa, ezért visszaültek a tervezőasztalhoz és teljesen újraépítették a kooperatív módot.
- A co-op hasonló technikával operál, mint a Watch Dogs idevágó módja. A játékban mindig Arnót irányítjuk, ám a többi játékos már más orgyilkosokat irányít (a Watch Dogsban is mindig Aiden tirányítottuk).
- Nincsenek többé auto-fail missziók. Ha nem követjük a forgatókönyvet, ahhoz a jövőbeli küldetések is alkalmazkodnak. Az elbukott feladatok következményekkel és változásokkal járnak, nem lesz több deszinkronizálás, ha lelepleződünk.
- Egy-egy épületről már gyorsabban lepattanhatunk az RT+B lenyomásával, szénakazlak még mindig lesznek, de már nem kötelező használni azokat.
- Az épületbelsőkbe tényleg beléphetünk és valóban nyitottak lesznek. A négy fal között elbújhatunk az ellenség elől, ám azzal számolni kell, hogy őrökkel bent is összefuthatunk. A belső tereket orgyilkosságokhoz is használhatjuk, elbújhatunk az ablakokban stb.
- Párizs jellegzetes építményeit tényleg 1:1 arányban lemodellezték, de az utcák is nagyobbak lesznek, mint a korábbi játékokban.
- Lopakodó módban a lépteink csendesebbek lesznek, de még így is viszonylag gyorsan mozoghatunk, így az őröket könnyedén meglephetjük.
- Az új fedezékrendszernek köszönhetően a bújócska simább, és immáron kileshetünk a tereptárgyak mögül.
- A riadóztatott őrök most már nem tudják automatikusan, hogy hol vagyunk, csak az utolsó ismert helyzetünket keresik meg - ha óvatosak vagyunk, megkerülhetjük őket és kereket oldhatunk.
- A harcok némileg nehezebbek lesznek, két-három ellenféllel még csak-csak végzünk, de öt ellen már nem sok esélyünk van, és arra is figyelnünk kell, hogy az ellenség milyen fegyvert visel. Immáron főellenségekkel is összefutunk; a küzdelem során a megfelelő időben ki kell térnünk a csapások elől, az akciógomb folyamatos nyomkodása nem vezet semmire.
- Az NPC-k csoportjai most már reagálnak egymásra. Az őröket és más rendfenntartókat nem lehet csak úgy provokálni. A felbérelt bűnözőknek minden szaktudásukat be kell vetniük ahhoz, hogy elcsalják a rendőröket.
- A fejlesztők szerint egy új ciklus veszi kezdetét a sorozat életében. "Te vagy az egyedüli főszereplő!" Mindent meg fogunk érteni a játék első húsz percében. A Unity "nagyon-nagyon meglepő lesz".
Az Assassin's Creed: Unity október 28-án jelenik meg PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.
És persze senki nem azt mondja hogy legyen egy Dark Souls szintű szivattyúfesztivál a harc, ahol egy hiba azonnali halálhoz vezethet, de a kihívás nem ártana meg. Főleg hogy a harc kissé nehezebb volt a régebbi játékokban, de mióta a streak rendszer jelen van, sose izzaszt meg semmi.
Azért nem csak counter attack az egyetlen módszer, elég nyomni a gombot mint állat.. (Régen legalább ritmusra kellett csinálni.)
Amúgy én valami olyat képzelek el, mint amikor Juno meglátogatta Connort. Lehet azért nincs desync, mert nem is leszünk az Animusban, hanem Juno bőrében épp megint előretekintünk, hogy a megfelelő irányba tereljük a dolgokat.
Plusz engem kissé zavar amit a deszinkronizálásról írnak, ami kb megerősíti a teóriát, hogy a Unity teljesen lehántja az animus rendszert az egészről. Talán a mainsteem jobban megeszi így, de a fanok nagy része kedvelte azt a modern vonalat, szóval úgy tűnik újabb pont az egyszerűsítésnek és a rajongói bázis növelésének - elég példának annyit mondanom hogy a Black Flagben minden korábbi freerun mechanikát kicsaptak a shiftre). Várom, várom, de egyre inkább nem tetszik az egész.
Érdekes lesz: ""Te vagy az egyedüli főszereplő!". Minden meg fogunk érteni a játék első húsz percében. A Unity "nagyon-nagyon meglepő lesz". "
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.