Hamarosan kezdetét veszi a Microsoft Gamescom-sajtókonferenciája, amit természetesen élőben nézhettek végig nálunk. Nincs más dolgod, mint kattintani, aztán hátradőlni és figyelni a bejelentéseket!
Hamarosan, egészen pontosan 14 órakor veszi kezdetét a Microsoft Gamescom-konferenciája, ahol egy sor izgalmas bejelentésre és látnivalóra számítunk. Élőben izgulhatjátok végig ezt is, méghozzá helyben:
Update! A konferencia véget ért, fent visszanézhetitek. A legfontosabb bejelentésekről és trailerekről külön számolunk be, a kevésbé lényeges híreket itt foglaljuk össze:
- Az Evolve bétatesztje januárban indul el Xbox One-on. Gameplay.
- A Fable Legends bétatesztje október 16-án rajtol. Előzetes.
- Az Ori and the Blind Forest idén karácsonykor érkezik PC-re és Xboxra.
- A FIFA 15-ben is visszatér az Ultimate Team Legends mód, előzetes.
- A Forza Horizon 2-ről is megnézhettek egy új előzetest.
- Xbox One-on is előrendelhetővé és előtölthetővé válnak "bizonyos" digitális játékok: a FIFA 15 és a Forza Horizon 2 biztosan szerepel a felhozatalban.
Mert a Sony már korábban felvásárolta őket (akarom mondani, hogy mézes puszedliért cserébe önként és dalolva csatlakoztak a Sony-hoz mert őket nem érdekli a pénz, csakis a játékosok öröme, ez táplálja őket :DDD (annak a két-három gyengeelméjű GK látogatónak leírom, hogy ez csupán egy szarkasztikus megjegyzés volt).
És csak meg kell nézni, hogy egy TR exkluzivitás milyen felháborodást keltett. Amúgy ha a Sony tette volna ezt, akkor lefogadom, hogy nem lett/(lesz) volna ekkora felháborodás. Valamiért a Microsoftot még mindig divat szidni, és újabban mellé társult a nyuszika effektus (van sapka, nincs sapka).
Faszért nincsen Misinek annyi belsős, minőségi stúdiója mint a Sanyinak. Engemet ez dühít a legjobban ! :(
ráérölteti a genyes szar winfosát az emberkre, és a kvarcjáték erősségű szar konzolját. az elözö generációba is milliárdszor szebb játékok lehetek volna ha nem lett volna a harmatgyenge Xfossss és a hardverzabáló wvíndozzzz. Linux alatt bármelik játék 100 jobban fut ha megfelöen van konfigurálva és 1000-el könyebb fejelszti is rá. A PS3-is iylen alapkon fut, csak sajnos nem igazán tudta megmutani az erejét mert ez a mcsokos cég kilóra megvette a fejlesztöket, hogy inkább a saját szarukra optimalizálják a játékokat és így kizárva az igébyes játkosoakt akik hajlandoak voltak minőségi konzolt pct venni. de nem emiat a büdös cionsita cég miatt vissza kelett fogni a fejlödést, és most megint ez van kialakuloban, hogy egy 10ezer forintos pc-re kell majd optimalizálni ami eldanak ván néven 250ezerét. hát a jó kurva anyukat
As you may have seen, we’ve just announced that Rise of the Tomb Raider, coming Holiday 2015, is exclusively on Xbox. We consider all of you to be the lifeblood of Tomb Raider and the work we do at Crystal. I’d like to give you some insight into this decision, and why we feel this is the very best thing for the Tomb Raider sequel we’re creating at the studio.
Tomb Raider in 2013 was a success due in large part to your continued support. Our goal has always been to deliver something truly special with Rise of the Tomb Raider. Today’s announcement with Microsoft is one step to help us put Tomb Raider on top of action adventure gaming. Our friends at Microsoft have always seen huge potential in Tomb Raider and have believed in our vision since our first unveil with them on their stage at E3 2011. We know they will get behind this game more than any support we have had from them in the past - we believe this will be a step to really forging the Tomb Raider brand as one of the biggest in gaming, with the help, belief and backing of a major partner like Microsoft.
This doesn’t mean that we’re walking away from our fans who only play on PlayStation or on PC. Those are great systems, with great partners, and amazing communities. We have Lara Croft and the Temple of Osiris coming to those platforms this December, and Tomb Raider: The Definitive Edition is available on PS4.
We know that there are probably many more questions and concerns. Please do send them to us, and we’ll answer to the best of our ability. Meanwhile we’re going all out to try and make something truly special - the most ambitious Tomb Raider game ever built.
Thanks,
Darrell Gallagher
Crystal Dynamics Head of Studios
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.