Az Assassin's Creed: Unity kampány-játékmenetét a projekt kreatív igazgatója, Alex Amancio mutatja be és kíséri végig kommentárjával. Arno Victor Doriant a harmadik fejezetben csíphetjük el meló előtt, ahogy a Notre Dame mellett Charles Gabriel Sivert meggyilkolásának kivitelezését tervezgeti egy szomszédos ház tetejéről.
A játék fő kivégzései ezentúl mind úgynevezett "fekete doboz" missziókként jelennek majd meg, ami azt jelenti, hogy a játékos maga dönti el, hogy milyen körülmények között szeretné véghezvinni a feladatot, a célpont megjelölésén kívül a Unity semmi másba nem fog beleszólni. A fő küldetés mellett kapunk majd dinamikusan változó mellékcélokat is, amik attól függően alakulnak, hogy miképpen járunk el a területen.
Az új lopakodás és a parkour mellett megcsodálhatjuk a gyönyörű Cathédrale Notre Dame-ot, és - Amanico elmondása szerint - a valaha megalkotott legnagyobb és legrészletesebben kidolgozott Assassin's Creed-várost, Párizst is. Nézzetek bele ti is:
Ha felpezsdült a vágyatok, hogy megvegyétek a játékot, már csak október 28-ig kell várnotok vele. Feltéve, hogy PC-, PS4- vagy Xbox One-tulajdonosok vagytok.
A videóért köszönet LionHD-nak!
Amikor van egy adott hír/téma, akkor addig kommentelnek hozzá amíg a végén egymást kezdik koddalkommentelni.
Egy kicsit lehetnétek toleránsabbak is.
Amúgy én is azok közé tartozok, akik várják a játékot és látok benne fantáziát.
vállald fel magad, nyugi ma már ez nem probléma!
Nincs is, mert egy sovány 70 kilós buzeráns...ahhoz a 183 centihez legyen màr legalább 80 kiló. Meg eddig neki van a leghomárabb feje a sorozat történetében. A hangja pedig szar. A harcrendszer szar lesz, én nem szenvedni akarok három katonával hanem látványosan kivégezni őket ha szükséges...Arno járása és futása totál buzis, nem beszélve a falmászásról ami szintén nevetséges. Most komolyan így mászik falat? Mint egy seggrázós homokos...mittudomén... Ki akar parkourozni ha ilyen ratyin néz ki az egész?! Úgy mászik a falon mint amikor a macskám kaparja az ajtót. Több erőfeszítést láttunk anno Ezio mászásában. A grafika viszont szép. Egyszer úgyis megveszem, de az nem most lesz...
De ez a játék tényleg jó lehet végre, és igazi AC lehet, nem csak ilyen kalózos marhálkodás (tökre szórakoztató volt az is, de semmi köze az eredeti AC koncepcióhoz).
Nem nagyon csodálkozok egyébként az emberek utálatán a sorozat irányába. Egyrészt túl sok hülye ember él manapság, másrészt az AC-k többségének mély története van, amihez AGY kell, na meg nem árt egy kis fantázia és képzelőerő sem. A sok genetikai hulladék nem nagyon rendelkezik ilyen tulajdonságokkal manapság.
Persze vannak kivételek is, ők csak szimplán nem szeretik a játékot és pont.
Akit ezek az apróságok nem érdekelnek, az persze, hogy megunja a hasonló játékmenetet részröl-részre. ÉS azt is tudom, hogy ebböl a sorozatból nem lehet/érdemes történelmet tanulni, de én azért várom, hogy hogyan oldják meg az assassin-templar dolgot a francia forradalomba ágyazva, nekem a kalózosdira ràhúzva kicsit eröltetettnek hatott, de a hajók kárpótoltak :-)
Mindig imádtam a Francia forradalmat.
Komolyan ennyi telik ettől a fejlesztőgárdától, egy komplett generációváltás nem hoz semmit? Szép, meg sok az NCP de őszintén a 2. rész óta temethető a sorozat, akinek ez még nyújt bármi élményt komolyan beteg... Ez annyira ingerszegény már, pedig 3 résszel játszottam összesen, abból is az uccsót csak kipróbáltam, már ott fárasztott a monoton játékmenet.
vagy nem játszottál a második résszel vagy a videót nem nézted meg
nem kell ám mindig valami frappánsan degradálót beböfögni mindenhova, főleg ha egész konkrétan nem igaz
Mivel mindig ugyanazt a játékot adják ki újra meg újra a kettő óta. Csak más pályával meg sztorival. De még a mozgások is ugyanazok benne. így, a szintet mindig hozza, le se kell töltenem ahhoz, hogy tudjam, milyen lesz.
Az AC-ket a parkour részek miatt szerettem, elnézem hogy sohasem fáradnak el, de itt konkrétan olyan mintha a karakternek egyáltalán nem is lenne súlya...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.