A Supermassive Games újra bejelentett Until Dawnja bizonyára tetszeni fog a tinihorrorok szerelmeseinek: egy fiatal baráti társaság az erdőbe megy lerészegedni, ám egy titokzatos gyilkosba botlanak - látszólag nincs kiút.
Az Until Dawn az idei Gamescomon mutatkozott be újra a nagyközönség előtt, immáron PS4-es címként. A barátaik eltűnésének évfordulóján egy osztálytársakból álló csoport a rejtély helyszínére utazik, hogy eltemesse szellemüket. Ekkor még sejtelmük sincs, hogy végül egymást ássák majd el - a sztori bizonyára ismerős lehet a slasher filmek szerelmeseinek.
Az IGN jóvoltából most egy több mint húszperces gameplay felvétellel gazdagodtunk.
Lehet én vagyok az öreg, de nekem egy horrorba több kell az ijesztgetésnél, remélhetöleg az isolation hozza majd a hangulatot, de lehet ez a játék is jó, csak ne a hirtelen felbukkanó baltáslófaszokra építsen, hanem az állandó rettegésre.
Kíváncsi vagyok mikor jön el a mozikba azaz idő mikor a filmek bizonyos szegmenseinél a moziban ülő nézők dönthetik el, hogy mi legyen a folytatásba (pl minden üléshez tartozik egy panel 3 gombbal). Mint ebben a játékban, csak nem egy ember dönt hanem azok az emberek akik a teremben ülnek (többség szavazata dönt) :D
Mármint előbb vagy utóbb újítani kell a filmek prezentálásán (most 3-4D-vel csalják be az embereket).
Heavy Rain egy meghatározó játék volt annak idején. Végre nem egy tucat lövölde volt, hanem valami új, valami olyan amiben gondolkodni is kellett és tényleg sok múlt a döntéseiden. Egy drámai történet. Ha az nem volt játék akkor mi? Egy filmben tudtommal nincs beleszólásod, ott meg nem csak döntéseket hoztál, hanem irányítottad is a karaktert ügyességi részeken át.
Ha nem tetszik nem nézed, nem értem miért kell állandóan fröcsögnöd minden hírnél, hogy neked ez szar meg az szar. Ennyire figyelmet akarsz magadnak?
Minnél kevesebb ilyet lehetőleg most már...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.