Miután a Techland jelenleg is gőzerővel kalapálja a Dying Lightot, így a Spec Ops: The Line fejlesztője, a német Yager dolgozhat a Dead Island második részén. Az első tömény gameplay felvételre eddig kellett várnunk.
A Dead Island 2-ben nem erőltették túl a történetet, a fejlesztők egyszerűen kiollózták belőle a sablonos karaktereket és az unalmas átvezetőket, immáron minden a zombihentről szól. A főszereplők is önként és dalolva keresik fel a Kaliforniát, hogy ott puszta szórakozásból csapjanak szét a zombik között.
Megannyi közelharci célszerszám és lőfegyver áll rendelkezésünkre az Unreal Engine 4-gyel hajtott produktumban, amely 2015 tavaszán kerül a boltokba PC-n, Xbox One-on és PS4-en.
Hozzateszem a dead island all meg mindig a legkozelebb hozza.
Azert nepszeru mert nem kell ai-t irni meg tul szofisztikalt sztorit sem.
Az a resz, ahol vegteéenelul gyartotta a zobikat meg meg kikurt idegesito lett es ott abba is hagytam (amikor a benszulott picsat kellet kisergetni).
Volt benne potencial csak rohadtul nem lett kihasznalva 50%ban sem.
De rossz, vagy gagyi, semmi esetre sem volt.
Ha hangulat meg nagyon el volt talalva.
Mef gyerek főhős, hogy kevesebb cucca legyen, meg ne birjon halomra ölni...meg lassú zombik...
A Telltale féle Walking Dead király volt, a Last of Us-t csak youtube-os végigjátszáson láttam, de még nézni is élvezet volt.
El sem tudom képzelni, mivel akar kiemelkedni ez a játék a zs kategóriából.
Még story sem lesz benne, az egész játék végtelen mellék küldik halmaza.
A környezet jó választás, azt meg kell hagyni, de az eddigiek alapján visszafejlődés az elődhöz képest.
Annyi királyabbnál királyabb dolgot lehetne létrehozni zombis játékok terén,annyi kiaknázatlan lehetőség van, de a legtöbb játék csak létező játékokat másol.
De t'om min vagy ugy kiakadva az elo emberek 70% ugyanez (nez minta fasz nyitott szajjal soxor) csak a kulonbseg annyi ,hogy meg nem rohad...
Játékról annyit, hogy nekem Dead Rising után semmi nem tudott komolyabb dolgot felmutatni a témában, jópofa, de kb. ennyi is. Igénytelen a játék, mert zombik a központi elem, közben egy akkora játék, mint a GTA is külön motort írt, hogy ne legyen két egyforma NCP, de Skyrim is ilyen, mondjuk ott érthetőbb, addig itt nem sikerült 10 féle zombinál többet kreálni, gratulálok, minőségi munka! Kb. 5db ugyanolyan bikinis zombit kellett megölni 4 perc alatt, biztos nem lesz monoton idővel.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.