GC 2014: Nyolc perc a Dead Island 2-vel

  • Írta: zoenn
  • 2014. augusztus 18.
  • Videó
Link másolása
Miután a Techland jelenleg is gőzerővel kalapálja a Dying Lightot, így a Spec Ops: The Line fejlesztője, a német Yager dolgozhat a Dead Island második részén. Az első tömény gameplay felvételre eddig kellett várnunk.

A Dead Island 2-ben nem erőltették túl a történetet, a fejlesztők egyszerűen kiollózták belőle a sablonos karaktereket és az unalmas átvezetőket, immáron minden a zombihentről szól. A főszereplők is önként és dalolva keresik fel a Kaliforniát, hogy ott puszta szórakozásból csapjanak szét a zombik között.

Megannyi közelharci célszerszám és lőfegyver áll rendelkezésünkre az Unreal Engine 4-gyel hajtott produktumban, amely 2015 tavaszán kerül a boltokba PC-n, Xbox One-on és PS4-en.

35.
35.
GAMEROD
#33: llyen jellegű játékba nem nagyon lehet másfajta küldetést kitalálni. Szerintem nagyon jó volt és nagyon jól ki voltak dolgozva a pályák is. A hangulata is tetszett. Kinek a pap, kinek a papné. Külön tetszettek a moddolható fegyverek, a sok mellékküldetés pedig jó volt az XP növelésére. A Left4Dead-et sem tartom nagyobb eresztésnek sőt... azt is inkább a házilag készült map-ek tartják életben.
34.
34.
p3ti
#32: Én próbáltam egyedül és, és coopba is...nagyon nem tetszett. Pedig eddig az összes Dead Islandnek a Cinematicja megvett kilóra. Az a gond hogy még mindig ugyan annak néz ki - persze, ez csak Béta - de kellene valami újítás ami kicsit fellendíti a játékot - legalábbis szerintem.
33.
33.
Rakottkrumpli
#26: Kb. 10 küldetésig bírtam, (bár szerintem annyi sem volt) amik abból álltak, hogy menj el Bélának vazelinért, aztán hozz Gézának kalapácsot, majd vidd el Julinak a bevazelinezett kalapácsot.... Ez gagyi... A hangulat sem jött át. Egy zombis játéknak, amiben kb. egy evezővel kell több száz zombin átvergődnöd magad ijesztőnek kellene lennie és fusztrálónak, ehelyett egy vidám ugribugri hülyeség lett... A zombis műfaj adta potenciálok közül semmit nem használtak ki. Mint ahogy kb egy zombis játék sem. Talán a ZombiU állt a legközelebb az elképzeléseimhez játékmenet szempontjából, de az is sok sebből vérzett... Ikor14 vágja miről beszélek.
32.
32.
SP4C3F0X
Semmi baj se volt a Dead Island-el. Csak annyi hogy ha valaki egyedül fogott neki annak unalmassá válhatott, de CO-OP-ban teljesen élvezetes játék volt. Lehet hogy mégegyszer nekifutunk. Egyetlen idegesítő dolog volt ha a társ rosszul vezetett járművet és beszorult a fák közé, mert akkor könnyen kiírtották a zombik az egész brigádot.
31.
31.
Pharaoh
Bulletstorm-osított DI! Az első része sem volt a koncepciónak/a zseniális trailernek/elvárásoknak megfelelően magas színvonaú, előre láthatólag pedig ez még elődjét is alulmúlja majd! Szégyen szemre (nálam) a Deadlight, egy indie/független fejlesztős oldalnézetes gamma viszi a pálmát az utóbbi idők zombis franchise-ai közül! A látványvilág, a hangulat és az IGAZI zombis íz (a LoU gombazombis, a Dead Rising fun-olós, a Dead Space űrzombis, a TDW inkább a személyiségfejlődésre és sztorira koncentráló mivolta, a zombis MOBA-k gyér kidolgozása nálam nem hozza az élőhalott téma savát-borsát, attól eltekintve, hogy vannak köztük jó darabok, de nem zombis játék szemszögből)!
28.
28.
#18: Egy kene csak ami normalisan nez ki es jo a jatekmenet is.
Hozzateszem a dead island all meg mindig a legkozelebb hozza.
Azert nepszeru mert nem kell ai-t irni meg tul szofisztikalt sztorit sem.
26.
26.
#1: Az elso resz nem volt rosz csak kicsit lapos lett egy ido utan.
Az a resz, ahol vegteéenelul gyartotta a zobikat meg meg kikurt idegesito lett es ott abba is hagytam (amikor a benszulott picsat kellet kisergetni).
Volt benne potencial csak rohadtul nem lett kihasznalva 50%ban sem.
De rossz, vagy gagyi, semmi esetre sem volt.
Ha hangulat meg nagyon el volt talalva.
25.
25.
GAMEROD
#18: Ez baromság. Ilyet mondani mikor évente kijön 3 Assassins Creed, 15 autóverseny, 20 tucat háborús fps,
24.
24.
GAMEROD
.Gagyinak azért nem nevezném az előző részeit. Voltak hibái, de coopban élvezetes volt végigtolni. Nem egyjátékosra volt kitalálva.Egyjátékos módba ne is várja senki hogy a többi szereplő is vele tartson a küldetésben.
23.
23.
GAMEROD
Ez nekem inkább paródiának tűnik. Sokkal jobban bejött az eredeti rész nyomasztó világa mint ez a vígjáték.
21.
21.
Mr.Dead
#19: Egy hiba, Game Over, kezd újra...
Mef gyerek főhős, hogy kevesebb cucca legyen, meg ne birjon halomra ölni...meg lassú zombik...
20.
20.
Hunszi
#19: egyetértek...manapság minden már az eszetlen hentelésről szól, ami jó móka, de csak egy darabig, sajnos már az elején kihívástalan, mivel 100asávla képes a hősünk levagdalni őket, elég egy kés neki
19.
19.
ilor14
Kellene már valami igazán durván túlélő zombis játék,tudom,hogy vannak túlélő zombis játékok,de valami ami nagyon durván nehéz, meg minden, kb DayZ szerű,de olyan DayLight erősségű zombikkal és ott nem a frenkizés a cél,hanem a túlélés, kevés ellátmánnyal meg minden :/
18.
18.
hadzsime
Úgy ontja magából a játékipar a zombis játékokat, mint döglött tehén a bűzt és egyszer sem gondolnának arra, hogy: "már rohadt sok ilyen játék létezik, lehet, hogy valami újat és kiemelkedőt kéne összehozni." mert úgy is megveszik annyian, hogy ilyesmi meg sem forduljon a fejükben.
A Telltale féle Walking Dead király volt, a Last of Us-t csak youtube-os végigjátszáson láttam, de még nézni is élvezet volt.

El sem tudom képzelni, mivel akar kiemelkedni ez a játék a zs kategóriából.
Még story sem lesz benne, az egész játék végtelen mellék küldik halmaza.
A környezet jó választás, azt meg kell hagyni, de az eddigiek alapján visszafejlődés az elődhöz képest.
Annyi királyabbnál királyabb dolgot lehetne létrehozni zombis játékok terén,annyi kiaknázatlan lehetőség van, de a legtöbb játék csak létező játékokat másol.
16.
16.
biohazard rex
Az egyet is meguntam 1 óra alatt, a trading cardokat meg ki afkoltam belőle, de szerintem ez még a torrentet sem éri meg...
15.
15.
#2: Szerintem meg pont nem gond mivel a lagy reszek bomlanak eloszor igy a belso szervek, az agy es a szemgolyo (enm lat, nem hal stb).
De t'om min vagy ugy kiakadva az elo emberek 70% ugyanez (nez minta fasz nyitott szajjal soxor) csak a kulonbseg annyi ,hogy meg nem rohad...
14.
14.
Cristiano
13.
13.
Angelwing
nem tűnik jobbnak az első résznél,sőt inkább rosszabb,ötlettelen,meg a grafika is rossz ezzel a sárgás effektel.szerintem is a Dying Light lesz a befutó.
12.
12.
XStormsniperX
Uram isten... El sem hiszem, hogy ezt a Yager csinálja, a Spec Ops The Line után... Ez rosszabb, mint az eredeti Dead Island...
10.
10.
dzsiádzsó
#9: Hagyjuk már az alfa meg beta, mindig kiírják meg nem tükrözi :D, persze azért mutogatják, mert nem tükrözi... Kb 1 kezemen meg tudom számolni hány olyan játék volt, ami komolyabb előrelépést tudott mutatni egy alpha stage-hez képest, ami kb. már kiadáshoz közeli változat egyébként is.

Játékról annyit, hogy nekem Dead Rising után semmi nem tudott komolyabb dolgot felmutatni a témában, jópofa, de kb. ennyi is. Igénytelen a játék, mert zombik a központi elem, közben egy akkora játék, mint a GTA is külön motort írt, hogy ne legyen két egyforma NCP, de Skyrim is ilyen, mondjuk ott érthetőbb, addig itt nem sikerült 10 féle zombinál többet kreálni, gratulálok, minőségi munka! Kb. 5db ugyanolyan bikinis zombit kellett megölni 4 perc alatt, biztos nem lesz monoton idővel.
9.
9.
kryszisz
Imádtam az első részt, Riptide-ot már kevésbé, de azért az sem volt rossz, csak nagyon Ctrl+C Ctrl+V lett az egész. A sok savazást viszont nem értem, a pár napja kiadott másfél perces ízelítőben 88000-es betűkkel ki van írva, hogy csak egy alfa verzió és nem a végleges játékot tükrözi, szóval ami itt látható az még bőven nem a kész produktum, ekképp tessék már kezelni ezt a videót is emberek! Én személy szerint nagyon várom, és a Spec Ops: The Line után már a fejlesztőkben is teljes mértékben megbízom!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...