Assassin's Creed: Unity - az alapoktól írták újra
- Írta: barackostej
- 2014. augusztus 23.
Vincent Pontbriand, az Assassin's Creed: Unity vezető producere videóban beszél arról, milyen célokat is szerettek volna elérni a sorozat új részének fejlesztése során.
Pontbriand szerint a fejlesztés során visszanyúltak az alapokig, hogy alapvető játékmechanikákat változtathassanak meg. Ilyen lesz az új lopakodási rendszer bevezetése, mellyel céljuk az volt, hogy a harcok sokkal jobban elkülönülhessenek. A fejlesztők remélik, hogy ezzel több játékos fogja választani a csendesebb harcmodort, elvégre a főhősünk egy orgyilkos, nem pedig egy katona.
Sokkal kidolgozottabb lesz a felszerelések kezelése. Minden apróság felszerelése hatással lesz a játékmenetre, ezzel pedig minden játékos a saját stílusának megfelelő karaktert hozhat létre.
Ti mit gondoltok, tényleg forradalmat hoz a sorozatba a Unity?
az előző részekben ez nagyon tetszett, Shaun megjegyzései csak még szórakoztatóbbá tették, ez utóbbi érthető okokból maradt ki a negyedik részből, de attól még hiányzott
ez mar nem tud megujulni. Tul sok resz jott ki, unalmas mar.
Ami a feltuno ruhat illeti: vannak dolgok amik a jatekhoz tartoznak. Jellegzetes cuccaval ki kell tunnie hogy elvezd a jatekot, te mas vagy mint a tobbi. Ilyenkor ok is tudjak feltuno a ruha de akkor meg elveszne az imidzse ha mezei npc ruhakban jatszanal. Szal ez hozza tartozik.
A fejlesztok sem hulyek , mindig atragjak magukat mi fontosabb: az elethuseg vagy a karizmatika hogy azonosulni tudj vele mikor jatszol.
En ezt az AC-t mer reg levaltottam volna egy tenchu rebootra amugy.
Nos igen mert a francia forradalom idején játszódik. Egyébként szerintem igen mert ez lesz az első next-gen/current-gen rész. rugalmasabb, könnyedebb mozgás kellene bele, új harcmozdulatok
A harcrendszer ugyan olyan min régen: Tök mindegy hányan vannak te két gombnyomással megölsz mindenki, a katonák IQ-ja pedig egy sült krumpliéval vetekszik.
A lopakodásnak semmi értelme mert annyira tápos a csávó hogy simán lekaszabolsz mindenkit. A gameplay videóban is látszik hogy a kedves ellenségek nem veszik észre az előttük átszaladó kapucnis csávót, aki olyan szinten kitűnik a tömegből hogy 500 ember között is ki lehetne szúrni.Attól hogy a parkour rendszert még jobban lekönnyítik és beraknak pár új animációt még mindig ugyan az marad. Ezt a kapucni förtelmet pedig lecserélhetnék valami másra, mert kezd unalmas lenni. A negyedik rész tényleg volt valami, de annak is az volt a baja hogy le volt butítva az 5 éves gyerekek szintjére.
(Ez ahogy én látom, javítsatok ki, ha valamiben tévedek.)
El sütöm a (sz@r) poénomat, ha már ők is elmerik sütni ennyiszer ezt a játékot: szóval spoiler jön: kicsit unom (de csak picit) a kihallgat, követ, öl, harc a buta őrökkel játékmenetet (bocsi ha lelőttem az összes rész storyát :/...) bár néha az ugrik szinkronizál feldobja! Kalózosba a tengeri hajókázás valóban hozott valamit, azóta már csináltak csak abból a részből 10 másikat, amit böngészőbe, meg mobilon lehet nyomni, ebből is látszik mennyire teli vannak ötlettel...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.