Habár a Wii-re és a DS-re is készült hardcore játék, a vásárlók többségét a casual játékosok adták, így értelemszerűen a Nintendo stratégiája is inkább rájuk összpontosított. Ezek a játékosok viszont már nem a Nintendo-tábort erősítik, talán ennek tudható be az, hogy a kiotói cég is egyre inkább "bekeményít".
Erről maga Shigeru Miyamoto beszélt az Edge-nek adott interjújában. Az úriember kifejtette, hogy a Nintendo most a hardcore játékosokra koncentrál elsősorban, és ha már szóba került a hardcore-casual téma, elővette az alkalmi játékosokat is: "Ezek olyan emberek, akik például filmet néznének vagy Disneylandbe mennének. Úgy állnak a dolgokhoz, hogy 'oké, én vagyok a vásárló, nektek kell szórakoztatni engem'. Ez egyfajta passzív attitűd, ami szerintem szánalmas. Fogalmuk sincs arról, mennyire érdekes, mikor lépsz egyet előre és próbára teszed magad [összetettebb játékokban]."
A fenti részletben nemcsak az az érdekes, Miyamoto mennyire nyersen ugrik neki a casualeknek, de az is, hogy ez a gondolkodásmód teljesen ellentétes a Nintendo eddigi vélekedésével, amivel persze ő maga is tisztában van: "A DS és a Wii idején a Nintendo igyekezett minél jobban kibővíteni a játékostábort, de szerencsére az okoskütyük terjedésével az emberek természetesnek veszik a játékokat. Ez egy jó dolog számunkra, mert már nem kell aggódnunk amiatt, hogy olyan játékokat készítsünk, amik relevánsak az átlagos emberek hétköznapjaiban."
A zombiU hatalmas játék, bár néha kiszámítható. A 28-áig tartó ubisoft akcióban szereztem meg digitálisan, de már az 576ban 4000 ft. :D
Szóval nintendo kápráztass el minket :)
ezzel nem le szolni akarom elhiszem hogy valaki meg ezekert van oda, nem egyformak, de azert legyen tenyleg komolyabb jatek is a platformra, azt hiszem az nem fog artani neki!
Ugyanez volt a GameStar-on. Félrefordítás és elferdítés. Ez a cikk teljesen tévesen írja le a nyilatkozatot.
Shigeru Miyamoto nem a casual-okat írja le. A passzív játékosokról beszél. Ezek olyan játékosok akik a saját alap skilljeiket meghaladó játékkal nem játszanak mert nem érzik szórakoztatónak a kihívást. Ezek NEM a CASUAL JÁTÉKOSOK. Teljesen más a kettő. A casual játék rohadtul nem azért casual mert könnyű. Ez egy baromság.
Az, hogy a hardcore gamerekre is koncentrálnának még nem nagy baj, de amit nyilatkozott azokról akik eddig vásárolták a konzoljaikat...
-Továbbra is mariot meg egyéb ökörségeket csinálnak milliomodik résszel vagy mellékággal mint a versenyzés(itt inkább a változatlanság és az egy kaptafára épülés a gond, nem maguj a játékok), csak most ''nehezebb lesz''.
-Elkezdenek 2d-s ultranehéz platformereket gyártani, meg crysis grafikájú puzzle-okat.
-Rájönnek, hogy az előbbi választások mind lejáratott, végletekig kivesézett játékokban/zsánerekben végződnek, és nekikezdenek valami olyannak, amit sok hardcore gamer érdeklődéssel fogad amikor elolvassa a lényegét a játéknak.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.