Érdekes interjút adott Peter Molyneux a Digital Spynak, amiben arról beszélt, hogy a crowdfunding kártékony lehet az érintett játék végleges minőségére nézve, ugyanis a gyűjtés kampányában olyan ígéreteket tehetnek a fejlesztők, amiket képtelenek teljesíteni.
Értitek, mondja ezt Peter Molyneux.
Habár a Godus című játékához ő maga is a Kickstarteren gyűjtött össze 820 ezer dollárt, azt mondta, ha ma kellene belevágnia ebbe, biztosan máshogy csinálná. A fentiek miatt tegyük hozzá: a Godust Molyneux a karrierje egyik legfontosabb címeként emlegette, és a tőle megszokott módon kaptunk bőven ígéreteket a projekt kapcsán, a Steam Early Access-változat viszont nem kapott túl jó fogadtatást eddig.
Molyneux szerint a Godus legtöbb problémája abból fakadt, hogy a fejlesztés nem azt az utat követte, mint amire a támogatók számítottak, ezért legközelebb úgy csavarná meg a crowdfunding-kampányt, hogy a munkálatok végén kezdene el pénzt kérni a projektért, nem pedig az elején - így a játékosok látják, mire számíthatnak, sőt adott esetben ki is próbálhatják a fejlesztést, mielőtt pénzt adnak rá. Hozzátette: azért is ígérgetnek a fejlesztők fűt-fát a Kickstarter-kampányokban, mert a gyűjtésért csak akkor jár pénz, ha az eredetileg kitűzött célokat sikerült elérni.
Ez Molyneux következő játéka
Eközben bemutatkozott a mester és független csapata, a 22 Cans új játéka, aminek The Trail a címe. Vagy The Trial, attól függően, hogy a bejelentést megszellőztető tweetnek vagy egy másik Molyneux-interjúnak hiszünk...
A játékról annyit lehet tudni egyelőre, hogy mobilokra készül, és Molyneux a közösségi médiában történő kommunikáció nehézségeire, illetve a játékokban szereplő ranglisták nyújtotta élményre építkeznek vele.
Köszi, Kupai97!
Jah, ezt hívjuk hagyományos értékesítésnek.. Ezt a bullshitet... Amúgy az is milyen kiválóan működik, pl FarCry 4, vagy AC:Unity...
A godus kijött mobilra. Oda inkább való...
Ugye ennél a 90 óta játszok elröhögték magukat.
Pont Molyneux mond ilyeneket. lol
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.