A tűz közelében helyet foglaló Shinobi602 neve bizonyára ismerősen cseng számotokra, ő hintette el elsőként, hogy a The Order: 1886 nem jelenik meg 2014-ben, de korábban arról is beszámolt, hogy az Assassin's Creed: Unity négyfős kooperatív móddal jelenik meg. Szinte minden állítása beigazolódott, így megkülönböztetett figyelemmel tekintünk a pletykáira.
A NeoGAF fórumán az úriember azt írja, hogy a The Order: 1886 kampánya 8-10 óra játékidővel bír, de 10-12 óra is kisajtolható belőle, ha minden zegét-zugát átkutatjuk a pályáknak. A játék felépítése nagyjából a The Last of Usnak és az Unchartedeknek felel meg.
Lesznek olyan nyitott részek a játékban, ahol hatalmas tömegeket mozgat meg a program, pontos számadat nincs a képernyőn egyidejűleg jelenlévő NPC-kről, de a korábbi artworkök kiváló kapaszkodót nyújtanak (lásd a beszúrt képeket).
Shinobi602 már nyúzta a The Order: 1886-ot, a karakterek rengeteget beszélnek, a játékmenet a hagyományos fedezékharcos TPS-eket idézi, és sokak számára talán "nem eléggé innovatív", de "a narratíva szuper erős". Lineáris, filmszerű shooterrel lesz dolgunk gyönyörű látvánnyal, ütős fizikával és lövöldözéssel az alternatív viktoriánus korabeli Londonban, ráadásul a horrorelemek sem hiányoznak majd.
A Ready at Dawn alkotása a múlthéten került aranylemezre, megjelenése február 20-án várható.
Nagyon jó játék, nagyon epic jelenetekkel. Minden úgy volt jó, ahogy volt. Nekem, akkor annyi elég volt. Bár lehet ezt azért mondom, mert két műszak alatt daráltam le ;)
Nem vagyok multi bolond, de például a legtöbb videóban társakat láttam a főhős mellett, egy coop igazán belefért volna szerintem. Viszont Gears of War multijának teljes mértékű koppintása is nagyon illett volna ebbe a világba. A környezet-hangulat szerintem király lett volna. Én ezek hiányát nagyon sajnálom.
Mindig a Mass Effectet veszem példaképp. Mellékküldetésekkel, felfedezésekkel mindennel együtt 23 óra alatt toltam ki. Egy lineáris játéknál a 12 óra teljesen korrekt.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.