Habár a DayZ csak 2016-ra készül el, és így csak egy korai verziót vásárolhatnak meg belőle a játékosok, még így is rendkívül népszerű a Bohemia Interactive túlélő játéka: a címből alig egy hónap alatt, 2013 decemberéig ment el 1 millió példány, tavaly májusban lépte át a 2 milliós álomhatárt, most pedig a 3 milliós mérföldkőről tudunk beszámolni nektek.
A fejlesztők elképesztőnek tartják ezt a tempót, idevágó köszönőlevelükben pedig elmondták, már alig várják, hogy megosszák a rajongókkal a különböző design-ötleteiket, illetve a hackelések ellen született megoldásaikat. A DayZ egyébként jelenleg csak PC-re vásárolható meg, de már készül belőle a PS4-es verzió is, sőt az sincs kizárva, hogy később Xbox One-ra is megkapjuk a játékot.
lehetnel kicsit tájékozottabb, es akkor nem kéne ostobaságokat írnod. Ráadásul nagy betűvel.
A Star Citizen még mindig NEM Early Access
A különbség annyi, hogy a SC-nél az elejétől tudod hogy jönni fog a játék és ezért soknak tűnik... De ez a kickstarter velejárója.
Az is igaz, hogy a hozzáállásukon egyre inkább látszik, hogy ki akarják csavarni a pénzt a névből, mint a vizet a nedves rongyból, nem hiába döcögnek azzal a kevés fejlesztővel, hogy spóroljanak. Még lehet hogy fogom én átverésnek titulálni, ez eldől, ha majd ránézünk 1 évvel az EA-ból való kijutása után, hogy mennyit fejlődött, hogy továbbra is támogatják-e.
Vicces néhányan, mennyire elfogultan védik ezeket :)
Gondolom a játékon is inkább csak egyre kevésbé lelkes modderek dolgoznak mintsem tényleges játékfejlesztők, ezért nem is tudnak mélyebben belenyúlni a motor kódjába. Legalábbis az eddig látottakból semmi olyat nem tudnék megemlíteni, amit szkript szinten ne tudnának megírni. Mondjuk az Arma SDK-hoz még nem nyúltam, ezért ezek csak tippek, de a Quake SDK-val elég sokat foglalkoztam és tapasztalatból tudom, hogy marha idegesítő állandóan valamilyen limitbe beleütközni. Onnantól meg jön a trükközés/gányolás, ki hogyan hívja.
Call of Duty 2-ben például nincs lehetőség gyököt vonni, ami azért jól jönne, pláne a geometriai műveleteknél.
Én pl. a Rust-tal sokáig elvoltam cirka 2500 ft-ért, sok 10-12000 Ft-os jàték viszont hamar törlésre került. Akkor most ki vert át kit? Csakis én önmagamat...
Lassan lehet, hogy kezd elveszni a dayz standalone alatt a talaj. Bár én azt sejtem, hogy lesz egy cs 1.6 stílusú bebetonozott közössége ami egy évtizedig ott fog legyeskedni.
Átverésnek távolról sem nevezném egyenlőre. A legnagyobb gondjuk még mindig az, hogy egy kis fosásnyi csapat dolgozik a projekten (pl. egy rust azóta már bővült azért pár emberrel), a motort egyszerűen szenvedés programozni ami bugok tömegét, könnyű hackelhetőséget, és csigalassú fejlesztést eredményez. Lehet szarul, de végzil azért a munkájukat.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.