Mass Effect 4 - nem az új Dragon Age a minta

  • Írta: fojesz
  • 2015. február 4.
  • Hír
Link másolása
Habár többen arra tippelnek, hogy az új Mass Effect sok tekintetben hasonlít majd a Dragon Age: Inquisitionre, és az gyakorlatilag mintául szolgál a várva-várt játék számára, a BioWare szerint ez nincs így.

Ezt maga Aaryn Flynn, a BioWare edmontoni és montreali stúdióinak fejese írta meg a NeoGAF-en, és ugyan elismerte, hogy van, illetve lesz hasonlóság a két játék között, szerinte alapvetően mindkettő egyedi élményt nyújt.

Flynn szerint ezek a találgatások többnyire abból fakadnak, hogy mindkét projekt (sőt a srácok új, még be nem jelentett IP-je is) a Frostbite motorra épül, illetve ők maguk is elismerték már, hogy az új Mass Effect átemel majd ezt-azt a legutóbbi Dragon Age-ből: így például az Inquisition minden korábbi játékuknál méretesebb és nagyobb szabadságot biztosító területeket tartalmazott, ezért ez az irány értelemszerűen megmarad majd.

Ugyanakkor az új Mass Effect ezeken túl elsősorban a saját hagyatékára építkezik, illetve a sorozat múltjából táplálkozik majd. A Makót például azért szeretnék visszahozni leginkább, mert úgy érzik, most sokkal jobban meg tudják csinálni, sőt ezen a vonalon haladva Flynn azt is kijelentette, hogy alapvetően az előző generációs konzolok elhagyása (igen, jól olvastad) sokkal nagyobb hatással lesz a játékmenetre, mint bármi, amit az új Dragon Age elért.

Flynn azt is leszögezte: nagyon büszkék a Dragon Age: Inquisitionre, de ez nem jelenti azt, hogy minden játékuknak rá kellene épülnie a jövőben.

A legutóbbi pletykák szerint a Mass Effect új részét az idei E3-on mutatják majd be, és jövőre jelenhet meg.

21.
21.
SLi
#18: " Taktikai mód megint a konzoloknak hála lett olyan amilyen."

hát szerintem ez borzasztó gyenge kifogás és a fejlesztők felmentése, komolyan nem lehetett valami jobb megoldást kitalálni? ezt nehezen hiszem el...

én Hard fokozaton járok 56 óránál és még csak most találkoztam a 2. hősével
20.
20.
SLi
#13:
nekem minden azóta megjelent játékukat játszva ugyanaz az az érzésem volt hogy ez teljesen a kotor, csak más körítést húztak fel a vázra,
változást sem sokat, de fejlődést tuti nem látok, de lehet ez csak szerintem van így
19.
19.
Ruga
Jól van, vetted a lapot :) Sokan ennyitől már átmennek fröcsögésbe..
18.
18.
Hab
#15: Taktikai mód megint a konzoloknak hála lett olyan amilyen. Sok buggal nem találkoztam, kb 55 óra alatt vittem végig. AI még nem veszi el a kedvem, úgyis noob vagyok és könnyű fokozaton játszok :D
A fő probléma az hogy kis késztetést sem érztem hogy nekem tovább kéne ezzel játszanom.
#17: igazad van, kevertem a dolgotm angol és magyar kifejezést. Szóval kasztrendszer. :)
17.
17.
Ruga
#14 "klasszrendszer" :D ez klassz!

Hogy felfedezték a fejlesztők a frostbite motort! Ennek örülök, az egyik ha nem a legklasszabb motor a piacon! :)
Klassz lesz látni ME4-ben a rombolható környezetet. Na jó, abbahagytam.. :)
16.
16.
Sznfctm
#15: +1, valamint most akkor Frostbite v sem, szeretném érteni h a ME4 is kivág-e majd a desktopra ha az átvezető képsorok alatt (de soha máskor) elfogy az erőforrás. :D

Ill. remélem h ez azt is jelenti h legalább egy hetero karaktert/románcot sikerül majd belecsempészni valahogy, a DA:I-ben érvényesülő trend ellenére. Esetleg ME-ről lévén szó, ezt kiválthatják egy bizonytalan nemű karakterrel, aztán mehet a találgatás, hogy a hupizöld csápkarú angolnaszörny, akivel mindenki összejött, férfi vagy nő volt-e. ;)
15.
15.
névtelenség
#14: Kihagytad:
- nem működő taktikai mód
- borzalmas AI
- töménytelen bug
14.
14.
Hab
#13: Én nem estem hasra az új Dragon Age-től. A klasszrendszer szerintem túlságosan korlátozott, a sztori közepes, nem volt túl sok emlékezetes pillanat, páncélok olykor rettentő gagyik, és nincs túl sok változat belőlük. Hol van a fegyverváltás lehetősége?
Összeségében nekem még mindig az első rész tetszik a legjobban.
13.
13.
névtelenség
#5: SLi ezt gondoljuk át újra. Légyszíves.
Nem rémlik, hogy a KoTOR-ban gyűjtögetnem és timerekre kellett volna várni óriási üres területeken, mint valami elbaszott internetes böngészős játékban.

Nem véletlenül jött ki ez a hír. A játék menet több pontját az elvakult bioware fanboy-ok sem tudták lenyelni.
12.
12.
KopyAti
#6
A The Wicher 3 lokalizálva lesz?
5.
5.
SLi
"Flynn azt is leszögezte: nagyon büszkék a Dragon Age: Inquisitionre, de ez nem jelenti azt, hogy minden játékuknak rá kellene épülnie a jövőben."

bármennyire is szeretem a játékaikat azért azt be kell látni hogy lassan 15 éve minden játékuk a kotorra épül
a 2003-as kotor első részét és a 2014-es Inquisitiont egymás mellé téve nem találunk olyan őrült nagy változást a játékmenetet tekintve
4.
4.
JBoy
#1: Anyagi szempontból nem éri meg nekik a lokalizációra pénzt és időt szánni (aztán mindenki döntse el, hogy mit gondol erről)
Elég jól megértettem a 3. részt is angolul, de a fordítás azért nem jött rosszul.

A hírhez hozzá szólva: engem nem érdekel milyen irányt követ a játék, a sztori az ami miatt meg fogom venni és le fogok ülni vele játszani. A többi már csak ráadás (Frostbite stb.)
3.
3.
Macifasz
#2: Ez így kérem szépen egy kő kemény FATALITY! :-D
2.
2.
Ehrmahgehrden
#1: Gondolom angolul te sem tudsz, nehogy már tanulni kelljen.
1.
1.
GAMEROD
Gondolom magyar felirat ehhez se lesz, nehogy dolgozni kelljen.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...