Ezt maga Aaryn Flynn, a BioWare edmontoni és montreali stúdióinak fejese írta meg a NeoGAF-en, és ugyan elismerte, hogy van, illetve lesz hasonlóság a két játék között, szerinte alapvetően mindkettő egyedi élményt nyújt.
Flynn szerint ezek a találgatások többnyire abból fakadnak, hogy mindkét projekt (sőt a srácok új, még be nem jelentett IP-je is) a Frostbite motorra épül, illetve ők maguk is elismerték már, hogy az új Mass Effect átemel majd ezt-azt a legutóbbi Dragon Age-ből: így például az Inquisition minden korábbi játékuknál méretesebb és nagyobb szabadságot biztosító területeket tartalmazott, ezért ez az irány értelemszerűen megmarad majd.
Ugyanakkor az új Mass Effect ezeken túl elsősorban a saját hagyatékára építkezik, illetve a sorozat múltjából táplálkozik majd. A Makót például azért szeretnék visszahozni leginkább, mert úgy érzik, most sokkal jobban meg tudják csinálni, sőt ezen a vonalon haladva Flynn azt is kijelentette, hogy alapvetően az előző generációs konzolok elhagyása (igen, jól olvastad) sokkal nagyobb hatással lesz a játékmenetre, mint bármi, amit az új Dragon Age elért.
Flynn azt is leszögezte: nagyon büszkék a Dragon Age: Inquisitionre, de ez nem jelenti azt, hogy minden játékuknak rá kellene épülnie a jövőben.
A legutóbbi pletykák szerint a Mass Effect új részét az idei E3-on mutatják majd be, és jövőre jelenhet meg.
hát szerintem ez borzasztó gyenge kifogás és a fejlesztők felmentése, komolyan nem lehetett valami jobb megoldást kitalálni? ezt nehezen hiszem el...
én Hard fokozaton járok 56 óránál és még csak most találkoztam a 2. hősével
nekem minden azóta megjelent játékukat játszva ugyanaz az az érzésem volt hogy ez teljesen a kotor, csak más körítést húztak fel a vázra,
változást sem sokat, de fejlődést tuti nem látok, de lehet ez csak szerintem van így
A fő probléma az hogy kis késztetést sem érztem hogy nekem tovább kéne ezzel játszanom.
#17: igazad van, kevertem a dolgotm angol és magyar kifejezést. Szóval kasztrendszer. :)
Hogy felfedezték a fejlesztők a frostbite motort! Ennek örülök, az egyik ha nem a legklasszabb motor a piacon! :)
Klassz lesz látni ME4-ben a rombolható környezetet. Na jó, abbahagytam.. :)
Ill. remélem h ez azt is jelenti h legalább egy hetero karaktert/románcot sikerül majd belecsempészni valahogy, a DA:I-ben érvényesülő trend ellenére. Esetleg ME-ről lévén szó, ezt kiválthatják egy bizonytalan nemű karakterrel, aztán mehet a találgatás, hogy a hupizöld csápkarú angolnaszörny, akivel mindenki összejött, férfi vagy nő volt-e. ;)
- nem működő taktikai mód
- borzalmas AI
- töménytelen bug
Összeségében nekem még mindig az első rész tetszik a legjobban.
Nem rémlik, hogy a KoTOR-ban gyűjtögetnem és timerekre kellett volna várni óriási üres területeken, mint valami elbaszott internetes böngészős játékban.
Nem véletlenül jött ki ez a hír. A játék menet több pontját az elvakult bioware fanboy-ok sem tudták lenyelni.
A The Wicher 3 lokalizálva lesz?
bármennyire is szeretem a játékaikat azért azt be kell látni hogy lassan 15 éve minden játékuk a kotorra épül
a 2003-as kotor első részét és a 2014-es Inquisitiont egymás mellé téve nem találunk olyan őrült nagy változást a játékmenetet tekintve
Elég jól megértettem a 3. részt is angolul, de a fordítás azért nem jött rosszul.
A hírhez hozzá szólva: engem nem érdekel milyen irányt követ a játék, a sztori az ami miatt meg fogom venni és le fogok ülni vele játszani. A többi már csak ráadás (Frostbite stb.)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.