A Sublevel Zerót bevallottan olyan alkotások ihlették, mint a Descent, a Forsaken és a modern lövöldék. A kilencvenes években élték fénykorukat a "hatfokos szabadságot" kínáló belső nézetű shooterek, ez is olyan lesz: egy űrhajót irányítunk, amivel egy behatárolt pályán mozgunk, viszont bármely irányba kormányozhatjuk a hajónkat.
A fejlesztést a Sigtrap végzi, a Sublevel Zero egy olyan világban játszódik, amely darabokra hullik. A labirintusszerű pályák véletlenszerűen generálódnak, rejtvényeket oldhatunk meg, tárgyakat gyűjthetünk és persze harcolhatunk is. A fejlesztők szerint az alkotás a túlélésre épül, s ennek megfelelően kevés lőszerünk lesz, így óvatosan kell megközelítenünk az ellenséget.
A retro grafikával operáló Sublevel Zero a nyár folyamán érkezik PC-re, Macre és Linuxra.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.