Ahogy arról korábban már beszámoltunk, jövő év első felében kerül kereskedelmi forgalomba a Porject Morpheus, amiről a Sony Worldwide Studios elnöke, Shuhei Yoshida a Gamespotnak adott interjúban további érdekességet árult el.
Egyrészt a videóinterjúból kiderül, hogy rengeteg stúdió dolgozik olyan játékokon, amelyek igyekeznek majd kiaknázni a VR-szemüveg nyújtotta lehetőségeket. Ezekről a játékokról azonban idáig még nem meséltek, ugyanis vártak a megfelelő alkalomra, ami valószínűleg az idei E3 lesz majd. Yoshida azt is megerősítette, hogy Londonban és Japánban is vannak olyan stúdiók, amelyek olyan demókon dolgoznak, amelyekkel a szemüveg képességeit tudják majd megmutatni.
A Sony Worldwide Studios elnöke a készülék árazásával kapcsolatban nem tudott konkrétumokat elárulni, de azt elmondta, arra fognak törekedni, hogy a lehető legolcsóbban tudják piacra dobni majd a Project Morpheust, hiszen így több emberhez juthat majd el, s így a fejlesztők is nagyobb kedvvel készítenek majd játékokat a szemüveghez, hiszen nagyobb piacot érhetnek el.
Senki nem venné.
Max 300 dollár/euró szerintem.
Pont ezt csinálják és így lesz 60fps-ből "120". Nem ideális, de a semminél jobb. Késleltetés elég jó <18ms, kicsit talán jobb is mint a DK2-nél. Egyébként 120FPS-es játékoknál is belenyúlnak a frameben renderelés után, igazítva az addig eltelt mozgásokhoz: szval ha így nézzük, pont hogy nem késik a kép (azt gondolom te is eltudod képzelni, hogy ez jóval kevesebb mint egy ms).
"Az a legegyszerűbb megoldás, hogy ratyi játékok fognak csak jönni a Morpheusra."
Lehet, ez mondjuk sztem egész jónak tűnik: http://tinyurl.com/mxctgjk
Sztem jól csinálja a Sony, hogy kiad egy VR-t, a PS4 nem a legalkalmasabb rá, de így a köv gen-ben nem kell nulláról kezdeni.
A fagyik helyett,valami üvegszálas cucc-ra gondolok!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.