Az Edge magazin legfrissebb számában egy hosszú előzetest olvashatunk a Bloodborne-ról. A kollégák már a véglegeshez közeli verziót tesztelhették, a NeoGAF fórumozói pedig kiemelték a fontosabb részleteket.
Elsőre nekifutásra több mint 40 óra alatt értek az RPG végére, ami örvendetes. A tapasztalt játékosok természetesen gyorsabban is végezhetnek vele, ám minden a játékstílusunktól függ. Ebbe a számba nem tartoztak bele a multiplayer küzdelmek és a randomizált Chalice Dungeonök sem.
A lap szerint hiába kaptunk már sok látnivalót játékról, a Bloodborne számos érdekességet tartalmaz még. Lesznek pajzsok is a játékban, amik bár szépek, korántsem hagyatkozhatunk csak rájuk. Találkozunk olyan ellenségekkel, akik varázslatokat szórnak, olykor halálosat is.
A felszerelésünkön kisebb hangsúly lesz, mint a Dark Soulsokban, bár így is egy tucatnyi fegyvert (közelharcit és távolságit fele-fele arányban) szerezhetünk meg. A halott ellenségek nem dobnak cuccokat, viszont olyan nyersanyagokat igen, amikkel frissíthetjük felszerelésünket. Fegyvereinket az úgynevezett bloodgemekkel szabhatjuk testre.
A térkép inkább a Demon's Soulsban látott megoldáshoz áll közelebb. Kevesebb respawn-pontot találunk a játékban, de gyorsabban eljuthatunk a hubokhoz. A fény fontos szerepet kap a felfedezés során, de egy kereskedőtől magunkra akasztható lámpásra is szert tehetünk, nem kell a kézben fogható fáklyával bajlódnunk.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.