Íme, a szinopszis azok számára, akik még nem hallottak az Everybody's Gone to the Rapture-ről: a sztori a távoli Yaughton Valleyben játszódik 1984-ben, amikor is beüt a világvége. Emberi sorsok elevenednek meg a képernyőn, a játék bemutatja, hogy a közösség tagjai miként boldogulnak nehéz körülmények között. Az alkotás a felfedezésről szól, hatalmas és részletesen kidolgozott nyitott világ áll a rendelkezésünkre. Erős drámai élményt kapunk, minél több területet fedezünk fel, annál több titokra derül fény.
A Dear Esther és az Amnesia: A Machine for Pigs fejlesztőinek következő játékában belső nézetben fedezhetjük fel a környezetünket, fejtörőket abszolválhatunk és gyönyörködünk a tájban. A CryEngine-t használó alkotás PS4-re érkezik valamikor idén.
Most a The Chinese Room munkatársai mesélnek az egyedi narratíváról:
Úgyhogy leszarom az egészet.
Én a No Man's Sky-ra leszek kíváncsi, hogy vajon képes lesz valamiféle kihívás nyújtani (nyersanyagok és üzemanyag szerzése, csaták, terület foglalás, aszteroidamezők, bolygókon időjárás és egyéb nehezítő körülmények, vagy akármi), vagy csak össze-vissza repkedés és látványban gyönyörködés lesz az egész.
Jöhet a többi infó róla!
A játék lényege a felfedezés és a történet átélése, valamint a történtek kinyomozása. Ha lesz is benne komolyabb interakció, az ki fog merülni kazetták hallgatásában vagy esetleg némi nyomozásban(de azt is inkább a játékosnak kell majd végeznie mintsem ténylegesen csinálni valamit a játékban).
Nagyon sajnálom, hogy manapság a játékosok nem képesek befogadni ezt az új stílust és minden a lövöldözésről szól. Szvsz semmivel nem több játék egy COD vagy BF mint a Dear Esther, Gone Home, Adr1ft vagy épp a The Vanishing of Ethan Carter(ezek mind FPX-ek). Mit csinálsz egy COD-ban vagy BF-ben ha a storyt játszod? Mész előre és kattingatsz ha meglátsz valakit. Miért interaktívabb az mind ez? Főleg, hogy annyira skripteltek már, hogy minden végigjátszásnál ugyan onnan jön ugyan annyi ellenség mindig...
jobb lett volna UE3-al.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.