Jonas Mattsson, a CD Projekt RED munkatársa a Gamespotnak adott interjúban elmondta, hiába a The Witcher 3 hatalmas, bejárható világa, ha a gyors utazás használata nélkül fogunk utazni a játék univerzumában, akkor bizony nem kell majd töltőképernyőket bámulnunk.
Csak a játék indításakor, mentések betöltésekor, újraéledéskor vagy a már említett teleportálás funkciója esetén kapunk töltőképernyőket. Utóbbi esetében annál hosszabb lesz a töltési idő, minél nagyobb távolságot kívánunk megtenni, így ha a szomszédos régiók valamelyikébe akarunk utazni, akkor viszonylag rövid ideig lesz csak látható a töltőképernyő.
A The Witcher 3: Wild Hunt május 19-én landol PC-n, Xbox One-on és PS4-en.
Amúgy sem szeretem a túl hypeolt dolgokat. Abban mindig van valami turpisság. Ez a mondás mindig is igaz volt: Jó bornak nem cégér...legalábbis nem ennyi...
Csak az utazást említik.
Persze a remény megvan, hogy a pályákat, küldetéseket is előre betölti.
#13: A korábbi részekhez nem volt szerencsém. Így viszont érhető, hogy ennek van hírértéke.
Ahogy pl írják is, fast travelnél töltikézik, minél messzebre mész, annál többet. Ebből az derül ki, hogy okosan úgy csinálták meg, hogy valamennyit már előre betölt a környező pályarészekből is, de nem mindent. Minél közelebb érsz, annál többet, amikor meg odaérsz már csak renderelni kell a tájat.
DE! Erre írtam, hogy a normálisabb openworld játékok ezt már régóta tudják, tehát dehogyisnem tudtuk volna korábban is elképzelni...
Amik most eszembe jutnak: Batman Arkham széria, GTA V, Sleeping Dogs, Just Cause 2.
Mikor toltson a jatek? Ke epulet kozott? Vagy egy mezo kozepen?! Halott ugy! :D
De persze a legtöbb open world játéknál amúgy tényleg alap, hogy nincs töltőképernyő.
Persze elképzeltem, hogy barangolok a széles vidéken, aztán egyszercsak az egyik fűcsomót elhagyva töltőképernyő...
Amúgy meg tudom, a megjelenésig kell a napi 1 Witcher 3 hír, mert annyira szar játéknak látszik már most is, hogy biztos elfelejtik az emberek... (irónia off)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.