The Witcher 3 - töltőképernyő nélküli kalandozás

  • Írta: Shifty
  • 2015. április 28.
  • Érdekesség
Link másolása
Hiába a The Witcher 3 hatalmas bejárható, változatos, nyílt világa, mégis töltőképernyő nézegetése nélkül tudunk majd az egyes régiók között kalandozni - kivéve, ha a gyors utazás funkciójával szeretnénk ide-oda utazni.

Jonas Mattsson, a CD Projekt RED munkatársa a Gamespotnak adott interjúban elmondta, hiába a The Witcher 3 hatalmas, bejárható világa, ha a gyors utazás használata nélkül fogunk utazni a játék univerzumában, akkor bizony nem kell majd töltőképernyőket bámulnunk.


Csak a játék indításakor, mentések betöltésekor, újraéledéskor vagy a már említett teleportálás funkciója esetén kapunk töltőképernyőket. Utóbbi esetében annál hosszabb lesz a töltési idő, minél nagyobb távolságot kívánunk megtenni, így ha a szomszédos régiók valamelyikébe akarunk utazni, akkor viszonylag rövid ideig lesz csak látható a töltőképernyő.

A The Witcher 3: Wild Hunt május 19-én landol PC-n, Xbox One-on és PS4-en.

21.
21.
PAtr0n
#4: Időjárás és napszak változásról hallottál e már? Ki mondta, hogy mindig verőfényes napsütésben kell harcolni? Az első rész óta benne vannak ezek a dolgok, emiatt mindig igen változatos hangulatú tud lenni egy harc.
20.
20.
Tr4nCe
Szerintem sem egy nagy szenzáció. Nekem pl. a Skyrim töltése (3-5mp)sem okozott gondot a barlangoknál, házaknál. Főleg úgy, hogy ha felpakolsz 1-2 masszív modot, még jó hogy töltöget... No meg ott az Open Cities mod is... Csak ahhoz már kell ram is.
Amúgy sem szeretem a túl hypeolt dolgokat. Abban mindig van valami turpisság. Ez a mondás mindig is igaz volt: Jó bornak nem cégér...legalábbis nem ennyi...
19.
19.
petymeg2033
#16: Akkor pont a lényeg hiányzik a cikkből ;)
Csak az utazást említik.
17.
17.
hedzsooo
#2: Külföldi oldalakról veszik át automatikusan a híreket a magyar oldalak rendszerint (nem csak a GK), a külföldi oldalak meg sokszor szeretnek újrahasznosítani, így sajnos a hazai oldalak többsége is. Néha mondjuk azért ez annyira nem gáz, ha pl. az adott, még meg sem jelent játékról pl. ez az infó utoljára 2 éve hangzott csak el... Persze ez nem így történt, de tegyük fel, hogy ilyen is történhetett volna.
16.
16.
Silex
Pont az a lényeg, hogy városoknál, dungeonoknál sem tölt (épületek ki-be stb.). Az elég nyilvánvaló, hogy utazás közben nem. Az miért lenne egyáltalán hír? :D
15.
15.
gknorbi
Nem játszottam az előző részekkel, de erre kíváncsi vagyok, már a gépem teljesítménye miatt is. :D
14.
14.
petymeg2033
#10: A dungeon-ok, egyéb helyiségek töltögetéséről itt nem volt szó, csak utazásról, úgyhogy még bármi lehet :) (a Skyrim sem tölt utazás közben)
Persze a remény megvan, hogy a pályákat, küldetéseket is előre betölti.

#13: A korábbi részekhez nem volt szerencsém. Így viszont érhető, hogy ennek van hírértéke.
13.
13.
Spectrum
Az új Dragon Age-ben is van külön töltés a helyszínek között, ezért nem árt tudni, hogy a W3-ban ezt máshogy oldották meg. Valamint a korábbi Witcher-játékok is töltöttek, így mindenképpen újítás a fejlesztőktől, hogy itt már nem lesz menet közbeni töltés. Azoknak, akik a sorozat eddigi részeivel is játszottak, ez az információ nem haszontalan, de nagyon örvendetes.
12.
12.
Hunszi
#9: igazad van, de hat tudod, hogy van manapság...jó alaposan letuszkolják a torkadon a dolgokat :D
11.
11.
randall13
#9: Az összes játék így működik... Még Paks is összeszarná magát, ha nem így lenne.
10.
10.
randall13
#1: Én például Skyrimban már agyfaszt kaptam az állandó töltögetéstől, amikor kiléptem egy házból, vagy dungeonből. Pedig ez PC-n csak 3 másodperc. Bele se merek gondolni, milyen x360-on fél perces töltögetéssel.
9.
9.
petymeg2033
#5: Ezt értem, de marketing bullshit. Nincs betöltve az egész térkép folyamatosan.
Ahogy pl írják is, fast travelnél töltikézik, minél messzebre mész, annál többet. Ebből az derül ki, hogy okosan úgy csinálták meg, hogy valamennyit már előre betölt a környező pályarészekből is, de nem mindent. Minél közelebb érsz, annál többet, amikor meg odaérsz már csak renderelni kell a tájat.

DE! Erre írtam, hogy a normálisabb openworld játékok ezt már régóta tudják, tehát dehogyisnem tudtuk volna korábban is elképzelni...
Amik most eszembe jutnak: Batman Arkham széria, GTA V, Sleeping Dogs, Just Cause 2.
7.
7.
Obiwan HUN
Open world jateknal eleg nehez is lenne "normalis" tolto kepernyot csinalni. :D
Mikor toltson a jatek? Ke epulet kozott? Vagy egy mezo kozepen?! Halott ugy! :D
6.
6.
Scoo
Mondjak ellenpéldát? Destiny. Nem mindig, de van, hogy két aréna pályaszakasz között megáll a játék és kiírja, hogy loading. Arról nem is beszélve, hogy az összes bolygóra utazás előtt iszonyat sokat tölt. Vagy ott van a legtöbb FPS játék. A Cod:AW kampánya minden pálya előtt elég sokat töltött.
De persze a legtöbb open world játéknál amúgy tényleg alap, hogy nincs töltőképernyő.
5.
5.
Hunszi
#1: evvel lényegében szerintem csak arra célzonak, olyan elképesztően nagy a terkép, hogy ezt máskor el se tudtuk volna képzelni töltés nélkül
4.
4.
PS4jacksony
Walamiért engem sem fogott meg ez a játék...Olyan zavarosak a színek is nincs benne semmi stílus.Kicsit komorabbra is csinálhatták volna.Valahogy nem tudok azonosulni azzal,hogy egy sárkánnyal,vagy egy szörnyel egy gyönyörű verőfényes napsütésben teli réten virágok között harcoljak....Pfú ez nem az én világom...Inább Gyűrűk ura képi világ felé kellett volna mozdulni.......De ez az én személyes véleményem...Ettől még biztos lesznek olyanok ,akiknek az "év játéka" lesz...Az pedig,hogy nem lesz töltőképernyő,tényleg alap már minden játékban évek óta és elvárás.....
3.
3.
Kelan
Jól van na! Elő van rendelve! Ennél többet nem tehetek! ;) :D
2.
2.
dan65
Én nem tudom,hogy ez mióta hír,mert már 2 éve megmondták,hogy nem lesz töltőképernyő és ezt néhány oldal úgy kezeli mintha ma jelentették volna be....
1.
1.
petymeg2033
Ez 2015-ben tényleg akkora truvájnak számít? Eddig nem találkoztam érdemi openworld címmel, ami ezt ne tudná.
Persze elképzeltem, hogy barangolok a széles vidéken, aztán egyszercsak az egyik fűcsomót elhagyva töltőképernyő...

Amúgy meg tudom, a megjelenésig kell a napi 1 Witcher 3 hír, mert annyira szar játéknak látszik már most is, hogy biztos elfelejtik az emberek... (irónia off)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...