Habár az utóbbi években a Ubisoft sosem mulasztotta el a lehetőséget, hogy eldicsekedjen a sikercímei eladásaival, a tavaly márciusban megjelent South Park: The Stick of Truth kapcsán sosem mondott számokat, jóllehet arra voltunk kíváncsiak a legtöbben. Hiába volt ugyanis jó a játék, annyira a South Park-specifikus lett, hogy már jó előre lehetett sejteni, ebből bizony nem lesz kasszasiker.
És tulajdonképpen nem is lett. A kiadó végre elárulta, hogy eddig 1,6 millió példányt adtak el belőle, ami egy ilyen kaliberű multiplatform fejlesztésnél azért nem túl sok, igaz, a Ubisoft így is elégedett volt az eredményekkel: mint mondta, ezek az eladások is felülmúlták a várakozásait, ami azt jelenti, hogy a cégnek végső soron megérte aprópénzért átvenni és befejezni az eredetileg THQ-s pénzből készült projektet.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.