Tegnap még Xbox-exkluzív fícsörként jelentették be, hogy a Fallout 4 Xbox One-os változata támogatja majd a PC-s modokat, a minap azonban erősen gyanússá vált, hogy csak ideiglenes exkluzivitásról lehet szó.
Todd Howard a YouTube E3-as műsorában célozgatott rá, hogy a PS4-es verzióval is használhatók lesznek a modok, ezt később a Bethesda hivatalosan úgy kommentálta, hogy ő maga is "reméli", hogy a Sony gépére is beköltözhetnek a PC-n készített rajongói munkák. Howard szerint az a céljuk, hogy a modok mindenki számára elérhetővé váljanak, viszont logikusabb volt az Xbox One-nal kezdeni a támogatás bővítését, mert a cégük jó kapcsolatot ápol a Microsofttal, és ugye az Xbox is jobb viszonyban van a PC-vel.
A Fallout 4 november 10-én landol a boltokba, a PC-sek 2016 elején kapják meg a szerkesztőprogramot - a tervek szerint ezt követi majd később az Xbox One-os támogatás, és úgy néz ki, csak ezek után jöhet a PS4-es.
A Fallout 4 másik Xbox-exkluzív érdekessége, hogy a játék mellé ajándékba jár a Fallout 3 egy Xbox One-os letöltőkódja, igaz, ezt a megjelenés után 90 napig válthatjuk csak be.
PC-n is háromszor utánanéz az ember, hogy feltegyen-e egy modot pl. A nexusról, és még így is gyakran összeakad egy másikkal, vagy csak szimplán nem megy, ilyenkor jön a biztonsági mentés visszamásolása.
Konzolon nem tudom az emberek hány %-a szeret próbálkozni ilyenekkel, de nem hinném, hogy sokan. Ha vmely csapat sorban végigellenőrzi a kompatibilitást egymásra épülve a modoknál, akkor már nem lesz ingyenes sztem, így gyakorlatilag elveszti a varázsát a moddolás, DLC pakkokat kap majd a vásárló, mindegy ki készítette.
Remélem ez nem jelenti azt, hogy az eddig is aktív modder-közösséget szétbarmolják, csak mert nem működik minden egyes platformon...
#2: Elolvastad egyáltalán a cikket? Mert van egy sejtésem..
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.