Yoshida az interjúban elárulta, hogy a The Last Guardian PlayStation 3-ról PlayStation 4-re költöztetése meglehetősen kemény diónak bizonyult, leginkább azért, mert nem voltak biztosak benne, hogy megtudják oldani. Állítása szerint rengeteg technikai probléma övezte a fejlesztést, de a játék fejlesztése annyira korai fázisban volt, hogy hitték, PlayStation 4-en újra lehet építeni mindent. Hittek Ueda-san elképzeléseiben, amit a csapat és vezetője egyértelműen meg akart valósítani. Emellett persze az is erőt és bátorítást adott a kitartáshoz, hogy rengeteg rajongó érdeklődött a játékról, így nem volt kérdéses, hogy folytatják a fejlesztést.
Ezen a ponton az SCE Worldwide Studios elnöke viszont elismerte, ha nem lett volna ekkora az érdeklődés, akkor jó eséllyel már rég törölték volna a projektet.
A The Last Guardiant a 2009-es E3-on mutatták be először, majd hosszú évekre eltűnt a projekt és csakis olyan híreket lehetett hallani, ami a játék körüli problémákról szólt. A Sony végül kitartott és az idei E3-on újra bejelentették az ICO új fejlesztését, ami jó eséllyel 2016-ban jelenik meg, kizárólag PlayStation 4-en.
@ SwitcX Bann? jöhet...!
konkrétan hogy a Tomb Raider-en kívül egy nulla az egész.ami igaz is..
ráadásul nem is Exclusív.....
Na de nem fogom telesz@rni a hírt min a fajtád...legyen igazad inkább megyek Arkham Knight-ozni.hátha Ps4-en működik...
Na de sebaj,csináljátok csak a baromságaitokat.fog még más is nevetni amikor megjelenik (igen megfog!!) és gyűjteménye egyik legszebb darabja lesz:)
Várom a játékot, biztos, hogy élvezni is fogom, ahogy az ICO-t és a SOTC-t is élveztem. Minden(ki) más le van szarva. :) Undorítóak vagytok.
Nem kéne ezeknek a srácoknak adni valakit, aki tud fejleszteni, mert olyan kínos már, amit szarakodnak e körül a játék körül, hogy már rossz nézni. Aztán a rajongókat pedig az E3-on jól behülyítették, avval a ,,gameplay"-jel, ami nem is volt gameplay. Ez tényleg csodás...
Há, hogy a viharba ne? :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.