Újabb részletek derültek ki az ősszel érkező Fallout 4-gyel kapcsolatban. Todd Howard elárulta, hogy a játékban sokkal kevesebb töltőképernyő lesz. Ez azért is jó hír, mert a Bethesda előző játékaiban - mint a Skyrim vagy a Fallout 3 - rengeteg töltés volt. Ezúttal nem lesz ennyi, Bostonba például töltőképernyő nélkül léphetünk majd be és az épületek egy része is bejárható lesz.
A térkép nagysága még egy korábbi interjúban került szóba, de pontos számokat nem árult el Howard. Állítása szerint a bejárható terület körülbelül akkora lesz, mint az előző játékaikban, ezúttal azonban nem lesznek a játékos számára elérhetetlen, helykitöltő területek, mint például a Skyrimben a hegyek voltak.
http://tudasbazis.sulinet.hu/hu/magyar-nyelv-es-irodalom/magyar-nyelv/nyelvtan-3-osztaly/az-ellentetes-jelentesu-szavak/ban-ben-ba-be-toldalek-hasznalata
Nyelvtan, harmadik osztály :)
Most kb. arról vitáznánk, hogy neked mi tetszett a TES 3-ba, ami nincs a TES 5-be, én meg elmondhatom fordítva ugyanazt, nekem abba mi nem tetszik, amibe ebbe igen, nem sok értelme van :)
A másik meg a modolás, újabb bizonyíték arra, mindenki úgy játszik, ahogyan akar, még gyári beállításokon felül. Igazából így nem értem mit akarunk bizonyítani egymásnak, csak azt tudom leírni, amit eddig is...
ui.: ne haragudj de nem hiszem el továbbra se, hogy sose használod a fast travelt :D..
Aztán azt mondod személyeskedek, de Te hülye faszozol, aztán érveljek, de Te milyen érvet is mondtál?...
Nem kell bocsánatot kérned, a kommented önmagáért beszél, meg hogy ki a hiteles és hiteltelen ez után köszi :)
Ui.: egyébként még Forumla kollégát is többre tartom, mint Téged, ez után a komment után, sőt semmi bajom nincs vele, ugyanis nem személyeskedtem, mint Te, csupán van amiről mást gondolunk és megbeszéljük.
Valamint szeretném felhívni a figyelmedet a -ba, -be, -ban, -ben ragozás fontosságára, mert ettől még inkább ganyé lesz az írásmódod és elveszíted a hiteledet.
Ha meg nem értesz egyet valamivel, akkor érvelj, ne a másik nevébe köss már bele, oldalba csapva egy kis rágalmazással :)
Bocsánat a közepesen off tartalomért, csak hadd bökje már a csőrömet, hogy alapvetően értelmes gondolatokat megfogalmazó emberek mennek át agyhalottba, ha valaki nem ért velük egyet mindenben. Kösz.
De mivel tettél fel kérdést is válaszolok. Skyrimbe nem kell aludni a szintlépéshez, ami előző részekben kiborító volt, sokkal nagyobb világba játszódik (talán ezért kell fast travel khm khm..) Van benne craftolás, shout-ok, ami kiegészítik az amúgy is jobb harcrendszert, mást ne mondjak kétkezes (kedvenceid) varázslat? Másik fejlődés rendszer, ha rossz kasztban voltál elkúrtad, oszt ennyi, Skyrimbe ezerszer értelmesebb a fejlődés, a perkek stb. Ha nem Khajiit voltál akkor arról szólt a játék mit nem tudsz csinálni, nem arról mit tudsz, ez igen is szar volt! Nem volt minden NCP szinkronizálva, nem voltak lovak stb. stb. De ezeket lehet időre, meg akkori lehetőségekre is fogni, az egyik, amitől 10 lépéssel előtte jár az a Raidant Story rendszer, ami teljesen új volt Skyrimhez. Lényege, hogy a véletlenszerű küldetéseket normálisan összefüggésekben kapd a tervezett küldetésekkel, nem pedig ömlesztve 100-at, mint a régi részekben. A Radiant AI ugyanez, az NCP-k viselkedése nem az, hogy egyhelyben állnak, sokkal életszerűbb és élvezhetőbb, mint az RPG bugyuta NCP-k kerülgetése a régebbi részekben. De ezek a játékmeneti változások neked is fel kellett volna tűnjenek, ha akkora RPG fan vagy, mintállítod!
Az a véleményem a Morrowind kicsit túl van értékelve, ami nem baj, én is így vagyok a Driver 2-vel, csak az a meglátásom, hogy anno nagyon nagyot szólt, alapjaiban írta újra az RPG-k műfaját és sokan ezen nőttek fel, de azért már kicsit túlzás, amiket írsz és értelmük sincs, mert aki akar fast travel nélkül nyomja, mások kardoznak végig varázslat nélkül, megint mások meg mennek F1-el csapatni ;)
Egyébként vergődni Te vergődsz, cáfolod az RPG részét, hogy nem előrelépés, pedig az ilyen téren az 5, tanulj és olvass utána a creation engine képességeinek, ehelyett magyarázol arról, hogy nincs benne annyi spell, egyébként ha játszottál volna mind2-vel, akkor tudnám a legnagyobb baj, hogy nincs benne varázslat megalkotás, ami már lényegesebb pont és nekem is hiányzik, de ennek semmi köze a spell-hez, mert van olyan RPG, amibe még spell sincs :D nem varázslattól lesz valami RPG. Amúgy meg mondtam, mint játék a Morrowind volt a csúcs, de képességben, amit RPG-k terén értünk Skyrim 10 lépéssel előbbre járt (nem 10x-se volt, de mindegy látom nem akarod felfogni, csak mondani a marhaságokat, hogy neked, de igazad van...)
Első karimba 550 órát raktam ilyesmi kiskapuk nélkül. Lv 79 ig másztam el. Brutálisan jó játék!!
Morrowind jó játék volt, de minden téren előrelépés volt a Skyrim, de vagy 10 lépéssel! Az más kérdés hangulatban, storyban nem érte be, de RPG-k szintjén vizsgálva blődség az állításod!
Másik meg továbbra sem értem mi fáj neked, ne utazz fast travellel, és kapcsold ki a térképet, más meg játssza úgy, ahogy ő akarja. Akkor (se) lenne igazad, ha valaki rákényszerítene az előbb említettekre, ez továbbra is opció, tehát RPG értéket számodra nem tudom miképp csökkenti..
Ja de igen, hogy te is használod a Fast Travelt? Aha! Akasztják a hóhért? Képzeld el mindenki, mert volt már olyan útvonal, amit 10x bejártam, 2 nyuszin kivül nincs ott semmi és semmi értelme újra ott végig menni, ha nem így gondolod hazudsz szimplán, vagy nem játszottál a Skyrimmel... És képzeld van, hogy vannak felderítetlen területek és mindenki nekivág lábon, vagy lovon mert jó móka! No meg azért mert addig fast travelt sem tudod használni, amíg magadtól arra nem jártál, remélem ez nem újdonság neked :D... Egyébként meg bátran bocsátom az Oblivionba és Skyrimbe ölt óráimat a tieddel szemben (kiváncsi lennék a valósra), én az akció játékos, nehogy meglepődj!
A méret, ha már van akkora, mint egy Skyrim jöhet, úgy is lesznek DLC-k, meg őszintén szólva akár évek távlatában is tud találni új dolgokat az ember a Bethesda RPG-ibe. Töltő képernyő meg valahogy sose zavart, imádtam az Oblivion régi könyvszerű képeit, és hasznos tanácsokkal is tudtak szolgálni, Skyrim az már kevésbé volt tetszetős. A lényeg az ne töltsön sokáig, de kellően erős géppel és SSD-vel már Skyrim se volt vészes, remélem az új részletesebb grafika mellett is tudják tartani nem csak töltések számát, de azoknak válható idejét is!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.