Habár volt már példa hasonló változtatásra a játékiparban (emlékeztek még a Borderlands eredeti kinézetére?), a Tony Hawk-bejelentés több szempontból is furcsa volt: miért váltottak a készítők, és miért pont most, alig másfél hónappal a játék megjelenése előtt? A legtöbben persze arra tippeltünk, hogy a készítők a játék csúnya grafikáján szerettek volna tupírozni picit, de állításuk szerint nem ez a helyzet, nem a játékosok negatív visszajelzései miatt döntöttek így.
A Robomodo vezérigazgatója, Josh Tsui a GameSpotnak adott interjút, amiben elmondta: mindig is ilyen látványvilágban gondolkodtak, azonban eltartott egy ideig, míg megbizonyosodtak arról, hogy ilyen stílus mellett is tudják hozni a bűvös számokat, vagyis a játék képes zökkenőmentesen, 60 fps-sel futni 1080p-s felbontás mellett. Tsui szerint elsődlegesen a húszfős multinál voltak kérdőjelek e téren.
A Tony Hawk's Pro Skater 5 szeptember 29-én jön PS4-re és Xbox One-ra, míg PS3-ra és Xbox 360-ra november 10-én jelenik meg.
...de legalább rondább! Erről pofáztam az előző cikknél is!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.