Ahogy azt korábban megírtuk, nagy eséllyel az InvaderGames Resident Evil 2: Reborn című remake-je miatt vetődött fel a Capcomban, hogy kikérje a rajongók véleményét a második rész hivatalos feldolgozásáról, majd a pozitív visszajelzések láttán el is határozza, hogy megvalósítja azt.
Ennek szomorú következménye azonban, hogy az 1998-as játékot Unreal Engine 4 alatt tálaló projektnek ezzel vége is lett: a készítők a NeoGAF-en jelentették be, hogy kukázzák a munkájukat, és mindezt azért, mert a Capcom megkérte rá őket.
Ezt a kérést a maguk részéről boldogan teljesítették, a közvélekedés ellenére ugyanis a hivatalos remake bejelentése "csodálatos hír" számukra, és rajongóként nagyon örülnek, hogy a Capcom átvette ezt a feladatot. "Senki sem tudná jobban visszahozni az 1998-as mesterműt, mint a készítők maguk" - mondják.
A srácok mindehhez azt is hozzátették, hogy meghívta őket a Capcom fejlesztőcsapata, hogy együtt ötleteljenek, egyébként pedig nagyon boldogok, hogy ennyi pozitív visszajelzést kaptak a rajongótársaiktól.
Ezt kb amugy ugy tudom elkepzelni ezt a megkerte oket-t, mint amikor Don Corleone ker egy szivesseget kedvesen udvariasan, de jaj neked ha nem teljesited.
Sztem azert mert lesz hivatalos verzio, kar volt esetlegesen evek munkajat kidobni, de sztem nemigen volt mas valasztasuk. Az a minimum lenne, h cserebe legalabb alkalmazna oket a Capcom es beallnanak a fejlesztesbe, ergo atviszik azt amilyuk mar megvolt.
Amugy remelem, h ugy csinaljak meg, h valaszthato lesz egy klasszikus nezet es egy teljesen 3D-s is, akkor igencsak odabaszna ez a remake. Nagyon varom mar!!
Így legalább kapunk egy normális RE2 Remake-t ami remélem olyan lesz az 1. és a 0. rész remake-je, nem pedig egy 3D-sített vacak.
A srácok előtt le a kalappal, nélkülük valószinűleg nem lenne RE2 Remake, de ez a játék megér egy eredeti felvarrást, nem "csak" egy rajongói próbálkozást.
A srácokat meg remélem hogy felveszik a Capcom-hoz vagy kapnak egy nagy köteg lóvét :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.