Megérkezett az Until Dawn második élőszereplős előzetese, és bár ez már nem interaktív, azért igyekszik átadni a horrorjáték hangulatát, és azt, hogy milyen következményei lehetnek a döntéseinknek.
Sokat vártunk rá, hogy elkészüljön az eleinte PS3-exkluzívnak szánt Until Dawn, jövő héten azonban végre lecsaphatunk a Supermassive horrorjátékára. Ahogy azt annyit hajtogatták a fejlesztők (és így hajtogattuk mi is), a játék különböző döntések elé állít majd bennünket, de nem mindegyik lesz jó: ha nem vigyázunk, hőseinket a halálba kergethetjük.
A játék a minap megkapta a második élőszereplős előzetesét, az előzőt erre találjátok. Az Until Dawnért augusztus 28-án lehet a boltokba menni.
Ez egy olyan elképesztően különös világ, amelyben minden évben (sőt, minden nap) születnek új emberek, ezért - bár számodra ezzel most valószínűleg újat mondok - ami neked a sokadik CoD vagy FIFA, az sokaknak az első lesz.
"Amit eddig láttam az alapján inkább zs kategóriás, lerágott csont".
Oké, akkor most kezdd el sorolni az elmúlt években megjelent hasonló interaktív horrorokat.
dcakee...? Hallo...? Itt vagy még...?
"Sony mostanában igazán túlárazza a termékeit."
Igen, és a Mizo dobozos tej is, meg a belvárosi albérletek is nagyon drágák.
Fáj, nem fáj, hamarosan olyan játék jelenik meg, amihez jelenleg hasonló sincs a piacon PC-re vagy újgenerációs konzolokra. Az exkluzivitását lehet rühellni, a SONY-tól viszont szép, hogy hozza az új IP-ket. Az pedig, hogy milyen lett, majd kiderül pár nap múlva. Interaktív mozi témában minden esetre a PS még nemigen lőtt mellé.
Képzeld, inkább sajnálom a pénzt egy olyan kiadótól, mint a Ubisoft. Kellően rászolgáltak az elmúlt években. És nem mellesleg nyilvánvaló, hogy az AC egy pénzfialó házityúk lett a Ubinak, míg azért régen volt is lelke a játéknak, mára egy éves szintű reskin lett, mint a COD vagy a sport játékok. A kettőnk között az a különbség, hogy én nem barmolom össze az AC híreket azzal, hog miért nem adják budget kategóriában az új részt, hanem majd szépen megveszem egy leárazáskor, ha akarom. Te is megteheted ugyanezt jelen játék esetében, kedves barátom.
A Sony túlárazza a játékait? Miért, mert ugyanannyiért adja, mint a többi kiadó? Szóval akkor a Sony kapja be, amiért nem adja olcsóbban az AAA címeket, mint mindenki más? Nem értem ezt a Hater logikát.
A Heavy Rain és a Beyond is kiemelkedő játékok szerintem. De az én hibám, hogy jobban szeretem a sztoriorientált, mélyebb játékmenettel bíró játékokat, mint az agytalan online lövöldét.. Sajnos, én még Day Of The Tentacle-ön meg Monkey Island-en nevelkedtem. :(
Ha a játékra értettem volna, akkor azt mondtad volna, hogy ,,Honnan tudod, hogy szar lesz..." és társai hagyták volna el a szádat.
Ez tök igaz, de hülyeség is. Nem vagy semmire rákényszerítve. Nem kell drága kaját venni, autót, lakást. Az olcsó is jó, majdnem ugyan azt éred el vele. DLC-t sem kell venni, csak lehetőség. Ordert sem kell első nap megvenni, majd 2 hónap múlva megveszed használtan, szarért-húgyért. Persze nem a cég a gonosz, aki megjelenéskor 20-ért árulja a grafikát+ a semmit. Azért mert annyit kérnek el érte, nem biztos hogy annyit is ér. Persze ezzel most nem sok újat mondtam, de tény. Ha meg az a bajod vele, hogy sok ember készítette, akkor nem értem mi a bajod az AC Unityvel, sokan készítették, ne sajnáld tőlük a pénzt.
Nem azt akarom ezzel mondani, hogy szar lesz a játék, isten ments, nem tudhatom. Viszont az a meglátásom, hogy a Sony mostanában igazán túlárazza a termékeit. Igazán belehetne rakni pár címet abba a budget kategóriába. Az meg hogy a Heavy és Beyond után kicsit kevésnek érzem ezt, az szerintem nem egyéni vélemény, persze azoknál többet kérnek el érte.
Az meg, hogy hány ember dolgozot, mennyi ideig. Nem mérvadó, mert 100 ember, ha keneget egy szart 3 évig a falra, az még nem ér 20000 Ft-ot. :D
(A szar csak motívum, nem a játékra értettem)
Senki nem mondta, hogy nagy szám a játék, főleg mivel még meg sem jelent. Mellesleg, én még nem játszottam olyan horror játékkal, ami a 90es évek tinihorrorjainak eszenciáját ragadja meg, és mindezt úgy tálalja, hogy a döntéseink alapján akár 1000 féleképpen bontakozhat ki a sztori. Őszinte szólva engem sokkal inkább lázba hoz, mint az "egész játék alatt bujkáljunk a szörny elől" féle gameplay. Érdekelne, hogy az nem zavar, hogy minden évben majdnem 20 ezret kell fizetni egy Fifa update-ért? Vagy egy Assassins Creed reskin-ért? Vagy egy Call Of Duty texture update-ért? Az ember megveszi és elmondja másnap, hogy ugyanaz mint a tavalyi, csak a csapatok frissültek/más városban játszódik / van 3 új fegyver.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.