A Fallout 4 fejlődési rendszerének, a S.P.E.C.I.A.L.-nek az egyes összetevőit bemutató videósorozat legújabb részében a karizma szerepét és fontosságát részletezi a Bethesda.
A Fallout 4 november 10-én jelenik meg PC-re, PS4-re, valamint Xbox One-ra, a videósorozat előző részeit pedig itt, itt és itt tudjátok bepótolni.
Karizmánknak leginkább egy rakás kegyvesztett pasassal teli kocsmában vesszük majd hasznát, ahol plüssmackót cserélhetünk ventilátorra, vagy éppen értékes barátokra tehetünk szert.
Hát ezen szakadok!:D
Érdekes,köszönöm az infót.
Most még nehezebb lesz kivárni.
fallout: első végigjátszásnál az lett a játék vége, hogy hiába mentetted meg a teljes bunkert a pusztulástól, a vezető elküldött téged a francba, másodszor amikor végigjátszottam tele volt a tököm azzal, hogy megint ez lesz a vége, de mivel nem ugyan azokat a dolgokat csináltam a játékban, így befejezésnél a vezetőt simán lelövőd ami nem kis elégtételt adott nekem.
fallout2: amiko random encounternek beadta a hidat a halállal (gyaloggalopp), szétröhögtük magunkat a haverommal
fallout3: harold, a ghoul, akinek egy kis fa kezdett nőni fejében az előző részekben egy komplett erdővé változott egy szekta imádta őt, akikkel tele volt a hócsukája :)
Szóval az ilyen és hasonló dolgok felfedezése adja azt a pluszt, ami miatt annyira várom a következőt. Ráadásul az egyes helyszíneknek többféle története lehet a végén (amikor befejeződik a játék, akkor elmeséli mi történt az adott helyen annak megfelelően, hogy mit csináltál), ami miatt többször érdemes végigjátszani.
Nagyon megfogott a hangulata,és a fegyók változatossága.
Aki már játszott Fallout játékkal tudna arra válaszolni hogy miért jók és ez a rész miért lesz év játéka? :)
Nem 'tom miért de tényleg be vagyok sózva,valahogy rohadtul beszippantósnak tűnik a világa.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.