A Microsoft újabb akvizíciót hajtott végre: ezúttal a népszerű middleware-t, a Havokot szerezte meg az Inteltől. A fizikai motor ma már több mint 600 videojátékban teljesít szolgálatot, olyan frencsájzokat szolgált ki, mint az Uncharted, a The Elder Scrolls, az Assassin’s Creed, a Call of Duty vagy a Destiny.
A tulajdonosváltásból a játékfejlesztők (és a játékosok) semmit nem vesznek észre, a partnerek továbbra is licencelhetik a szükséges fejlesztőeszközöket, csak a pénz a Microsofthoz fut be.
A cég kiemelte, hogy a "Havok egy fantasztikus kiegészítő a meglévő eszközök és platformkomponensek mellett", ráadásul mindezt egy felhőszolgáltatással egészítik ki, ami elsőként a Crackdown 3-ban debütál majd.
A súlyos anyagiakról még nincs információnk, remélhetőleg a Microsoft következő üzleti jelentéséből kiderül a vételár.
Persze a lassításokkal együtt alacsony a gravitáció, de azért elég látványos.
Ja meg a z első Hitmanben volt még viszonylag jól működő gravitáció.
Olyan otvarul mukodott, hogy az ember pofaja leszakadt.
Mondjuk nem kizart hogy a max volt a ludas.
De jatekok is lovoldoztek szet sokszor az objektumokat veletlen szeruen.
Igy az isszelogo fizikai proxy gond kizart.
A ficergo ragdoll-rol nem is beszelve.
A motor volt egy fos.
Fasza lesz.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.