Folytatódik a Styx, itt a Shards of Darkness

  • Írta: Shifty
  • 2015. október 14.
  • Érdekesség
Link másolása
Hivatalosan is bemutatkozott a tavaly év végén beharangozott Styx: Master of Shadows-folytatás. A Shards of Darkness alcímen futó új rész valamikor jövőre fog megjelenni, PC mellett PlayStation 4-re és Xbox One-ra.

Ugyan a Styx: Master of Shadows hemzsegett a hibáktól és a játékmenete is megbicsaklott párszor, a Focus Home Interactive és a Cyanide Studios játéka mégis nagyon jól fogyott, így már tavaly év végén megerősítették, hogy készül a folytatás.

A bejelentésre ma került sor, a leleplezésből pedig kiderült, hogy a Styx: Shards of Darkness nem csak nagyobb költségvetésből készül, de új motort is kap, így már az Unreal Engine 4 hajtja majd a kis kobold kalandját. A készítők ígérete szerint a folytatásban sokkal összetettebb lesz a narratíva, ráadásul az egész játék világa mélyebb és terjedelmesebb lesz. A 6 hónapja készülő folytatásban az új helyszínek és ellenfelek mellett rengeteg friss játékmechanikai elem is helyet kap, amelyek között akadnak olyanok, amelyek Styx képességeit és mozdulatait érintik.

A játék PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra jelenik meg, valamikor 2016-ban.

8.
8.
izolee69
Na ha mar ennyire dicseritek, akkor csak kiprobalom (ugyis jott par honapja PS Plus-ban).
7.
7.
kamgecam
#6: +1
Nekem is csak a töltési idejével volt gondom,egyébként nagyon bejött a játék.
Egyedi karakter,jó lopakodás,korrekt fantasy világ.
6.
6.
delphijos
#3: A harcról amúgy ha jól emlékszem azt írták hogy azért ilyen körülményes, mert az a cél hogy odáig sose juss el. (Mármint hogy harcolni kelljen) De azért a lehetőség mégis meglegyen. Nem tudom mennyire igaz. Amúgy én is élveztem, engem a legjobban az zavart hogy ha elrontottam, akkor majd egy perc volt mire újrakezdödött. Na ez állati bosszantó volt.
5.
5.
#2: Az csak elhitette veled a jatek hogy hu de free az utvonal.
Sehol nem volt a dishonoredhez kepest.
Bar jo pofa volt, de marha vontatott, bugos volt es uresek voltak a palyak.
Meg egyszer nem jatszanam vegig az tuti.
Eleg volt 1* sot, tul sok is volt belole.
A dishonoredet siman kitoltam 3* a dlc-kkel egyutt.
Legutoljara ugy ,óhogy nem nyirtam ki senkit es egy palyan vettek csak eszre (igy ugrott az az ecsi bassz..).
4.
4.
KopyAti
Nekem is tetszett, bár a régi unreal engine kopottasnak hatott nagyon. Legalábbis ps4-en. Ennél többet tud az a motor! Na majd most! :)
3.
3.
Chrysh
Épp most tolom otthon nagygépen, és egy kifejezetten jó lopakodós játékot kaptam, amit nyugodt szívvel lehet tenni a Splinter Cell-ek, a Dishonored vagy a Hitman mellé tenni. Kifejezetten érdekes a Styx méretéből adódó ötletek, bár engem az zavart, hogy ha vmiért véletlen konfliktusba keveredsz, csak hárítva/időzítve tudod megölni a szerencsétlent úgy hogy mindezt háromszor kell megismételni. Értem én, hogy kicsi szerencsétlen az Styx, de könyörgöm, biztos ki lehetett volna találni vmi ügyesebb harcrendszert is...

De ahogy olvasom a készítők is tudatában vannak a Styx hibáival, szóval kíváncsian várom miként fogják azokat orvosolni.
2.
2.
Shannaro
Imádtam, minden hiba ellenére. Milliószor több vonalon mozoghattunk, mint a Thief rebootnak nevezett szégyentelen játékban, vagy a Dishonoredben. A története is érdekes volt számomra, lehet, hogy nem volt benne sok csavar, de ami volt az olyat ütött, csak pislogtam, mert arra pont nem számítottam. A mellékküldetések is ritkák voltak, de élvezetesek (habár a jutalom értük csak annyi volt, hogy vállon veregethetted magad: "Milyen jó vagyok!").
1.
1.
Gykrizsi
Várom. Tény, hogy voltak hibái, de hiánypótló volt. Kicsit bővebb, szebb lesz, én már örülök.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...