Ugyan a Styx: Master of Shadows hemzsegett a hibáktól és a játékmenete is megbicsaklott párszor, a Focus Home Interactive és a Cyanide Studios játéka mégis nagyon jól fogyott, így már tavaly év végén megerősítették, hogy készül a folytatás.
A bejelentésre ma került sor, a leleplezésből pedig kiderült, hogy a Styx: Shards of Darkness nem csak nagyobb költségvetésből készül, de új motort is kap, így már az Unreal Engine 4 hajtja majd a kis kobold kalandját. A készítők ígérete szerint a folytatásban sokkal összetettebb lesz a narratíva, ráadásul az egész játék világa mélyebb és terjedelmesebb lesz. A 6 hónapja készülő folytatásban az új helyszínek és ellenfelek mellett rengeteg friss játékmechanikai elem is helyet kap, amelyek között akadnak olyanok, amelyek Styx képességeit és mozdulatait érintik.
A játék PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra jelenik meg, valamikor 2016-ban.
Nekem is csak a töltési idejével volt gondom,egyébként nagyon bejött a játék.
Egyedi karakter,jó lopakodás,korrekt fantasy világ.
Sehol nem volt a dishonoredhez kepest.
Bar jo pofa volt, de marha vontatott, bugos volt es uresek voltak a palyak.
Meg egyszer nem jatszanam vegig az tuti.
Eleg volt 1* sot, tul sok is volt belole.
A dishonoredet siman kitoltam 3* a dlc-kkel egyutt.
Legutoljara ugy ,óhogy nem nyirtam ki senkit es egy palyan vettek csak eszre (igy ugrott az az ecsi bassz..).
De ahogy olvasom a készítők is tudatában vannak a Styx hibáival, szóval kíváncsian várom miként fogják azokat orvosolni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.