A Focus Home Interactive és a Cyanide karácsony alkalmából nem csak egy ünnepi videóval, de egy érdekes meglepetéssel is szolgált. A kiadó ugyanis ebben megerősítette, érkezik a Styx: Master of Shadows folytatása.
Ugyan a Focus Home Interactive és a Cyanide lopakodós játéka, a Styx: Master of Shadows rendhagyó módon egy koboldot tett meg főszereplőnek, s bár a játékmenet erősen épített az Assassin's Creed építőköveire, számos technikai probléma akadályozta a felhőtlen szórakozást.
A játék mégis remekül teljesített a kasszáknál, a kiadó ugyanis a minap kiadott karácsonyi videójában megerősítette, készül a folytatás.
Es nem lesznek a labujjuk utolso molekulajaval a lepcson allo lebego karaktetek.
Az ai miatt fel scalezett palyak.
Osszeakado, meg egymast toszigalo, vagy fel meteren ide-oda forgolodo ai.
Vagy fel oran at sajat utvonalat bejaro ai, aki amikor moge erunk hirtelen el kezd ide oda cikazni, keccselni, felakadni valamin, majd hirtelen megfordulni elbaszva percek "munkajat".
Stb...
Amiben olni kell, meg neha ugralni es nezdahatam, akkor az mar csak ac lehet.
Az ac egy platform ugribugri kb mario szint csak az legalabb jo.
De olyan messze van a lopakodastol mint ide ulanbator.
Ez inkabb ilyen dishonored/thief tps-ben.
Vagy mark of the ninja 3d ben.
Amugy nem lenne rossz, ha nem lenne toketlen olyan modon az ai, hogy sokszor ellehetetleniti a jatekot.
Raadasul nagyon vontatott es minden palya 70%-a csak idohuzo toltelek.
Ha egy elsojatekos csapat munkaja lenne, meg leokezna az ember, de azert igy csak egy jo nagy osszecsapott fos jelzot aggatnam ra inkabb.
De az igazi szegyen, hogy az idei ev legjobb jateka meg igy is...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.