Fallout 4 - így fest ultra-beállítások mellett

  • Írta: zoenn
  • 2015. november 3.
  • Képek
Link másolása
Tovább szivárog a Fallout 4, ezúttal a PC-s verziót vehetjük szemügyre egy rakás screenshoton keresztül - a képek maximális grafikai beállítások mellett készültek. Továbbá húsz percig nézhetjük mozgásban a szerepjátékot.

Noha a Bethesda posztapokaliptikus RPG-je csak november 10-én landol a boltokban, a néhány szerencsés már javában nyúzza a játékot. Egyikük a NeoGAF fórumozója, RoboPlato, aki a PC-s verzióra tette rá a kezét, minden beállítást a maximumra húzott, és sűrűn lopkodta a képeket. A játék Intel Core i7-es procival és GeForce GTX 970-nel szerelt gépen futott.


Emellett a Pastebinre töltöttek fel összesen 20 percnyi gameplayt a Fallout 4 elejéről. A felvételek az Xbox One-os verzióból származnak.

Nos, a látvány nem túl meggyőző, hősünk lakása olyan, mintha a The Simsszel játszanánk.

101.
101.
ADMlN
#73: Én veled ellentétben nem hazudtam, mert én csak annyit állítottam, hogy bizonyos játékok esetében 5-10fps javulást lehet elérni, mivel a Win 8-on frisebb DirectX verzió érhető el. 15 fps-t sose írtam, de amilyen ferdítő művész vagy, ez most sem fog eljutni a tudatodhoz. Már küldtem linket, alátámasztották mások, nem fogom ezt eljátszani veled minden hírnél, mert úgysem foglalkozol velük. Engem olyan nagyon nem hatsz meg azzal, hogy a saját jellemhibáid rám vetíted ki, kamugép...

"Érvekről annyit, tőled most sem hangzott el semmi, csak megint mondtál egy óriási baromságot"
Nem érveltem semmi mellett, de ha leírod (tudod érvekkel), hogy mi a kínod, akkor szívesen érvelek neked. De mivel ez úgysem fog megtörténni, inzultálj nyugodtan tovább...

"amiről miután kiderült az el kezdesz személyeskedni"
Öregem, hogy te mekkora egy móka-májer vagy! Azzal indítasz, hogy bármiféle érvelés vagy indoklás nélkül hülyeségnek pecsételed amit írok, majd becsmérelsz és ezek után neked áll feljebb, hogy erre személyeskedni merek? Hát nem mész anyádba?

"Mondanám hűha, de a forum értelmesebb fele már már meg sem lepődik, tőled ez a max."
A fórumnak, nincs olyan fele amit téged ne tartana egy szánalmas idiótának, de ez ne aggasszon, gondolom máshol sem kedvel senki.
100.
100.
#98: #off: A Lukhash féle "remixek" sokkal közelebb vannak az eredeti hangzáshoz, jobban visszaadják a "SID-életérzést" . Matt újraértelmezései nekem már túl modernek ... :) Ez megvan : https://www.youtube.com/channel/UC8ge7La_vq48PVEmR-DJ5Wg ? :D Én szeretem a SIDrip Alliance feldolgozásait is : https://www.youtube.com/watch?v=WPj1wHpFurY

#99: Pont ezt mondtam, amikor újra megláttam a 3-at akkor döbbentem rá, hogy tényleg sokkal szebb a 4 . :) Mégis olyan furcsa érzés van az emberben amikor nézi a videókat, de nem tudom megmondani miért ?!
99.
99.
sajttaller
#97: Én pont fordítva vagyok ezzel, nemrég játszottam a 3-mal, és ahhoz képes istenien néz ki a 4 :)
98.
98.
PiszkosFred
#97: #OFF
Huh, koszi a tippeket, ebedidoben rakukkantok :) (barmi johet, ami az aranykorszakbol szarmazik es meg SID alapokon nyugszik)

Apro megjegyzes/kerdes, hogy mire ertetted az "autentikusabbak" kifejezest? :) Mert a Last Ninja 2 zenejet o (Matt) komponalta anno. Az elso resz zeneinek nagy resze pedig - amely az alapokat is lerakta - Daglish erdeme).

97.
97.
PiszkosFred: Matt Gray sem rossz, de nekem a Lukhash féle feldolgozások sokkal jobban tetszenek ( meg ügye sokkal autentikusabbak :)
https://www.youtube.com/watch?v=3JQkW6BgUYU
https://www.youtube.com/watch?v=zEZIfG1VEkc
https://www.youtube.com/watch?v=iUHewyaavys

Fallout-al kapcsolatban meg annyit, hogy amikor először láttam a 4-et akkor nekem is az volt az érzésem, hogy semmivel sem szebb a 3-nál. Aztán gyors előszedtem a 3-at a Steam fiókomból és megdöbbentett mennyivel "csúnyább" a három. Csak az emlékek megszépültek. Épp a Stalker: Shadow of checknobyl-al voltam így, hogy sok év után újra elővettem, mert anno nagyon szerettem és döbbenten néztem, hogy ez nem létezik, hogy ilyen ronda volt... Pedig DE !

Persze ha a játék maga jó, akkor ezeken simán átsiklik az ember, én például most a BloodRayne 2-vel játszom ( újra ) ráadásul 1280x1024-ben, mert lusta vagyok bináris config fileokat turkálni ... Utána megint neki fogok esni a Blood Omen2-nek is.. :D
96.
96.
kamgecam
#88: "Sokan nagy tévedésben vannak a grafika kapcsán, és úgy gondolják minden játékhoz illik az ami mondjuk az előbb említett crytek-es játékhoz, csak elfelejtik hogy még léteznek olyan fejlesztők akik a grafikával ki is akarnak fejezni valamit és nem abban látják a potenciált hogy mindennek úgy kell kinéznie mint a valóságban."

Így van!A Dishonored pedig gyönyörű játék.A festő mondja ezt belőlem,szeretek olajjal festeni de csak hobbiszinten és a Dishonored-el játszani olyan élmény volt mintha egy olajfestményben élnék.Felejthetetlen.

95.
95.
godach
#93: Öööö nem ennyire informáltan, de végül is erről beszéltem ;)
94.
94.
PiszkosFred
#93: Na, a sok "studios".. Szoval Zenimax Media, elirtam :)
93.
93.
PiszkosFred
#84: Azt azert ne felejtsuk el, hogy a Bethesda es a Bethesda nem ugyanaz. A 2000-es evekben megvaltozott a felallas, es tobb diviziot hoztak letre. Az egyik a Bethesda Game Studios (Todd Howard vezetesevel), ok fejlesztik a jatekokat (TES, Fallout sorozat). A masik neve maradt az eredeti Bethesda Softworks, Pete Hines PR guru vezetesevel, de ok mar nem fejlesztenek jatekokat (mint anno a Terminatort, vagy a TES 1-2 reszet pl), ok ma mar csak kiadjak a jatekokat, kozte az BGS (TES, Fallout), ID Software (Rage, Doom), Arkane Studios (Dishonored), ZOS (Elder Scrolls Online), Wolfeinstein (Machine Studios), es meg lehetne sorolni - mert egyre tobb van - studio munkait :)

Ne ertsd felre, szidja barki barmelyiket, szive joga, de a Fallout/TES sorozat keszitoinek max annyi a koze a tobbi jatekhoz, hogy a kiadojuk ugyanaz, es minden esetben az anyacegtol a Zenimax Studiostol kapjak a penzt (es az elismeres, lecseszest).
92.
92.
Hab
Azért aki azt mondja hogy ocsmány az is enyhén túloz. Legyen már 10....
91.
91.
drat576
#89: Na, jólvan. Nagyon helyes :)
90.
90.
drat576
#84: Igen, ez egy érthető álláspont. Én ennek ellenére leadtam a rendelésem.

Az én beállítottságomat talán a tavalyi DAI-vel tudom bemutatni: egyszerűen vannak olyan játékvilágok (nekem ez a TES, Fallout, DA, ME, Witcher) amik mellett nem hogy elmenni nem tudok, de néhány végigjátszás is kevés nekem, mert belőlük "mindent akarok". És ahhoz képest hogy a tavalyi DAI nem úgy szerepelt ahogy elvártam, így is 700 órát ír nekem rá az Origin, és a vételár mellett még ráment 45 euróm a 3 nagy DLC-re. Szóval minden részlete érdekel és kell.

A Fallout-nál is így vagyok. Ha nem most veszem meg, akkor egy hét múlva, vagy két hét múlva, szóval mind1, nem tudok elmenni mellette :)

- ja: a játékokhoz kapcsolódó könyveket csak mértékkel fogyasztom, itt vannak olyan dolgok amik még váratnak magukra, de sokszor nincs mindenre időm, és legtöbbször az olvasás helyett inkább "néhány óra" játékot választok.
89.
89.
PiszkosFred
#87: Lesz konzolon mod tamogatas, eloszor a Bethesda jatekok torteneteben nem csak PC-re erkeznek majd modok, hanem XB1 es PS4-re is. Oke, picit maskent fog ott mukodni a modot kezelo keretrendszer/platform miatt, mint a PC-s "letoltom oszt' jovan" lehetoseg, de minden mod, ami PC-re elkeszul elvileg kompatibilis lesz (megjelenhet) a konzolon is. Mindez persze majd csak jovore, ha ev elejen megjelenik a szerkeszto.

Skyrim legendary fokozata egy vicc volt, az csak azert kellett, mert sirtak a nepek, hogy maxoltak mindent. Ezek meg ugy voltak vele, hogy jo, akkor itt egy gomb, nyomd meg, kezdheted elolrol :) Hagyomanyos ertelemben vett egyszeri jatekos nem nagyon hasznalta, maximum par alkalommal, de volt, aki rekordokra hajtott. Hiaba, kinek mi a cel es a szorakozas, embere valogatja.

Rengeteg olyan aprosag belekerult a jatekba, amely miatt elkepzelheto, hogy tenyleg nem lesz "vege/game over", mert mindig lesz mit csinalni. Ezt mar a Skyrimban is eljatszottak a random/radiant kvesztekkel, de itt beleraktak most egy rakas olyan ficsort, amelyek nem kotelezoek, de nagyon lefoglaljak majd az embert (bazis menedzseles, varosepites, kereskedelmi utvonalak, karavanok stb (ezek nem spoileres infok, ezek a trailerbol vannak) - amelyek nagy resze sikeres FO3/FNV mod volt, de hat egy jo otletet nem bun lenyulni :) Erre is mondta Todd Howard, hogy megneztek mi volt a jo, mit szeretett a nep a FO3/FNV-ben, majd ezt a "tudast/ismeretet" felhasznalva kezdtek neki a FO4 fejlesztesenek.
88.
88.
br1Koo
#86: Én meg pont azt mondom, hogy amíg az ember nem játszik a játékkal ne állítsa azt hogy a grafikája szar. A Dishonored grafikája sem volt Crysis 3 szintű, de nem is az volt a célja. Sokan nagy tévedésben vannak a grafika kapcsán, és úgy gondolják minden játékhoz illik az ami mondjuk az előbb említett crytek-es játékhoz, csak elfelejtik hogy még léteznek olyan fejlesztők akik a grafikával ki is akarnak fejezni valamit és nem abban látják a potenciált hogy mindennek úgy kell kinéznie mint a valóságban. Aztán itt fröcsögnek rajta, amitől esküszöm hányingerem van, de izomból.
87.
87.
drat576
#82: Köszi az infót. Akkor reméljük elég volt az idő.

Nekem ez a látvány jelenleg bőven megfelel, de úgy is jönnek majd a modok. Persze megértem akik nem szeretnek ilyesmivel foglalkozni, illetve nem tudom hogy konzolon lesz-e mod támogatás.

Nem néztem olyan sok interjút. Ami tetszett, hogy Todd leszögezte, hogy az eddigi részekből és visszajelzésekből okulva, nem lesz egyáltalán vége a játéknak és ha jól értettem akkor szintsapka sem lesz. Persze azóta a szinteket lehet hogy átdolgozták, mert pl a Skyrim is hiába kapott egy "legendary módot" arra, hogy igazából akármeddig húzhatja magát, azért gondolom a tartalom nem 500-as szintre volt beállítva. A legmagasabb szintű mobok is 60-nál megnyíltak, bár ha jól tudom, volt némi skálázódás, de a normális határokon belül.

Mindenesetre kíváncsi leszek az egésznek a rendszerére, amivel eddig csak részben vagyok tisztában. Attribútumok, perkek stb-re gondolok. Nem néztem annyira sok videót, mert szeretnék magam rájönni bizonyos dolgokra, illetve magam által felfedezni mindent.

A másik meg az, hogy meglátjuk milyen lesz a végtermék, de én kb 100% hogy megveszem, egyelőre úgy látom, hogy egy Bethesda Fallout rész nem lehet annyira rossz, hogy nekem az kimaradjon az életemből. Legalábbis az eddigiek alapján amit a Bethesda letett, nem tudok elmenni a F4 mellett. Ha erre rácáfolnak akkor legközelebb nem kapnak tőlem ekkora bizalmat, amíg viszont ez nem történt meg, és még tartanak a szép emlékek az eddig magam mögött hagyott (miről beszélek, még mindig előkerülnek :) játékok után, addig megérdemlik a pénzüket.
86.
86.
kamgecam
#83: Figyu,nem a játékra mondjuk hogy retek lesz hanem a grafikára ami tény,ezt nem kell szépíteni,ahogyan az is tény hogy alig bírom kivárni a magát a játékot olyan kibebszott jó lesz.
Néztem gameplay-eket és hatalmas a hangulata,és gyönyörű,és érdekes a világa,és baromi ütősek a fegyverek és hónapokra el fogok veszni benne éééééés jelenjeeeeen már meg!:D Ki a faszt érdekel a grafika?
85.
85.
godach
#84: ijesztő* bocsesz.
84.
84.
godach
#79: Az első bekezdésem is arról szólt, hogy akár még ez is megeshet. :D
Mint mondtam, én nem nézem ki a Bethesdából, de az Unity rajongók sem nézték ki az Ubisoftból, az MGS rajongók is bíztak Kojimában és sorolhatnám még tovább. Mert ugye az Arkham rajongók sem nézték ki a Warnerből :D



Az egészben nem a baki a probléma, amit később jobb részben orvosoltak is. (Kivéve Batman, de azt hagyjuk)
Az az ilyesztő, hogy 2000 óta nem csalódtam a Bethesdában. Morrowind, Tribunal, Bloodmoon, Wolfeinstein, Skyrim, Oblivion, Fallout, Rage (persze, tudom, hogy itt néhány címnél, csak kiadók voltak, de ha egy bajos megjelenésnél van jogunk a kiadót szídni, amiért átengedte a fost, akkor nekem mint rajongónak, van jogom dicséretet is mondani), mégis a játékipar, mára elérte az, hogy több mint 20 év játékos tapasztalat után és több mint 15 év, bethesda (fan)-ság után, egyszerűen az elmúlt pár év miatt, nem merem előrendelni a fallout 4-et, amire évek óta várok, és amiben nem hiszem, hogy csalódni fogok.
Mégis, ott az a tüske.
82.
82.
PiszkosFred
#79: Mar a Skyrim fejlesztese soran keszult a FO4, de csak koncepcio szinten. Amikor a Skyrim megjelent 11.11.11-en, akkor a BGS nagy resze nekiesett a FO4-nek, es akkor kezdodott el igazan a munka. Amikor aztan kijott a kieg DLC/kieg es az utolso 1.9-es patch, akkor a maradek ember is a FO4-en dolgozott mar. Vagyis nagyjabol 4-5 evre teheto, amibol 3-4 ev az, ami full koncentracioval ment a csapat reszerol. Volt interju Todd Howarddal, o meselte el, hogy fejlesztenek jatekokat, mikor kezdodik az otleteles es mikor a komolyabb melo, stb. erdemes visszakeresni (nyaron, E3-as hype utani interju cunamiban keress, ha erdekel)
80.
80.
drat576
#79: Még annyit, hogy már én is így vagyok, hogy nem akarok csalódott lenni (már megint), és lassan sajnos eljutunk oda, hogy egy cím vagy fejlesztő csapat sem nyújt teljes biztonságot. Amúgy olyan rossz hogy eltűntek a demók.
79.
79.
drat576
#74: "Gyorsan adjanak"? Nem tudom mennyi volt a fejlesztési idő, de azért nem tegnap jött ki a F3 de még a New Vegas sem. Ha a NV-t ide sorolhatjuk egyáltalán, mert az Obsidian, szóval nem a Bethesda idejét rabolta.

A többivel egyet értek, az előző bekezdéssel sem veled akartam kötekedni, csak én máshogy látom/gondolom. Persze az is lejött nekem, hogy ez csak egy gondolat volt tőled, és mint ilyen elképzelhető mint bármi más, szóval na, csak ennyi :)
76.
76.
kopic
#75: #53 nelkul
-.-

SZERK GOMBOT VEGRE !!!!!!!
75.
75.
kopic
#53: Ugy latom, hogy sajna rendesen lekéstem az "popcorn bekeszitve varhato flame warra" kommentel.:(
Majd legkozelebb.
74.
74.
godach
Bevallom magam is nagy Fallout rajongó vagyok, mégis nekem is úgy tűnik, mintha a nagy érdeklődést megragadva, valami régebbi motort ráncoltak volna fel, hogy gyorsan adjanak egy F4-et a népnek.
Igaz, ezt sosem nézném ki a Bethesdából, de nem akarok csalódott és persze öngyilkos Metal Gear fan lenni, aki képes akárkivel összeveszni, csak azért, hogy az általa fontos cím becsületét védjem, amiről később kiderül, hogy hatalmas csalódás.
Azt még azonban hozzátenném, hogy sandbox címhez képest számomra még így is pazar. Nekem így is tetszik, és bevallom eddig sem a grafika miatt szerettem a Falloutot mint ahogy szerintem a rajongók 99%-a sem.
73.
73.
dzsiádzsó
#52: Hazug vagy adminka ezt sose mosod le magadról! Várom a linket bármely tesztről, ami a win7-hez képest 15 plusz fps-t hozott win8-al!

Érvekről annyit, tőled most sem hangzott el semmi, csak megint mondtál egy óriási baromságot, amiről miután kiderült az el kezdesz személyeskedni. Mondanám hűha, de a forum értelmesebb fele már már meg sem lepődik, tőled ez a max. A forum másik fele meg veled azonos szellemileg, jó társaság, jó beszélgetést velük ;)...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...