Új előzetest kapott a héten mindenki számára elérhető, megjelenés előtti publikus bétával kedveskedő Rainbow Six: Siege. A friss trailer a játék PC-s változatát mutatja be, mégpedig az NVIDIA GameWorks-funkciókat.
Múlt héten jelentettük, hogy a Ubisoft a Rainbow Six: Siege decemberi megjelenése előtt ismét lehetőséget ad a rajongóknak, hogy a premier előtt kipróbálhassák a csakis multiplayer porcióval felruházott csapatalapú shootert. A publikus béta november 25-én veszi kezdetét, és november 29-ig fog tartani, három pályát és három játékmódot próbálhatunk majd ki benne.
A játék legújabb előzetese az NVIDIA-tulajoknak is járó spéci lehetőségeket mutatja be. A Siege december 1-jén jön PC-re, PS4-re és Xbox One-ra. A szezonbérlet részleteiről itt írtunk részletesebben.
Az, hogy a DX12 alapja a Mantle ugyanúgy hülyeség mint az, hogy az ember a majomból fejlődött ki. A Mantle és a DX12 közös kódbázisból építkezett, úgy, mint ahogy az ember és a majom is egy közös ősből fejlődött ki.
Folyamat ábrával szemléltetve:
Ha a DX12-nek a Mantle lenne az alapja:
Kezdeti kód
|
Mantle
|
DX12
A valóság:
Kezdeti kód
/ \
Mantle DX12
Ez a két dolog ugyanazt jelenti :D
- Egyrészt az AMD nem túl tisztességes módon akar profitot szerezni a saját szabványain.
- Másrészt A DX12 alapja nem a Mantle, hanem csak közös a kiinduló kódbázis.
Itt mindenre választ találsz.
Az más kérdés, hogy jó ötlet-e az amúgy is szarráterhelt fejlesztőket közelebb engedni a vashoz és olyan feladatokat is a nyakukba varrni ami eddig nem az övék volt. Ez minden csak nem költséghatékony és egy központosított, optimalizált egységes felület helyett még inkább engine és hack függővé válik minden. Ebből a végfelhasználók és a kisebb fejlesztők nagyon nem fognak profitálni. Viszont elönt majd minket még jobban a bugtenger, már így is rossz ómené kezd válni a gameworks márka is, nehogy ugyanez legyen a Vulcan / dx12-vel ! :(
Hát hogy a Mantleben és a DX12-ben egy sor közös kód sincs az tuti. Gondolom arra gondolsz hogy az API nagyjából hasonló.
Ez biztos valami új technológia.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.