A Distance épp a tavalyi PlayStation Experience előtt mutatkozott be, és egy "túlélő versenyjáték" lesz, ami annyit takar, hogy versenyzés közben nem pusztán az ellenfeleinkre vagy a stopperre kell figyelnünk, hanem a pályán elhelyezett akadályokra és csapdákra is, itt ugyanis nem lesz egyszerű eljutni A-ból B-be. Cserébe a futurisztikus terepen nem leszünk a földre szorítva, nagyokat ugrathatunk majd, és ahogy a PlayStation Blogon látható gifek mutatják, még a pályát is elhagyhatjuk.
A tavalyi bejelentés óta sokat fejlődött a játék, továbbfejlesztették a testreszabási lehetőségeket és a multiplayer funkciókat, dolgoznak az egyjátékos tartalmakon, optimalizálnak, és véletlen pályagenerátort is építenek a címbe. A fő attrakció a PlayStation VR-támogatás bevezetése, a játék 2016-ban érkezik PS4-re.
A másik VR-címünket a White Elk nevű Los Angeles-i stúdió szállítja, az Eclipse egy belső nézetű felfedezős kalandjáték, amelynek a története szerint hősünk - miután űrhajójával balesetet szenved - egy ismeretlen bolygón ébred. A rejtélyes planéta sötét titkokat rejteget, ezekre kell fényt derítenünk egy jó adag fejtörő megoldásával. Mindebben segítségünkre lesz az Artifact nevű eszköz is, ami lehetővé teszi, hogy irányítsuk a környezetünket.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.