Bejött a független Frontier Developments húzása az Elite: Dangerousszel: az űrszimulátorból egy év alatt több mint 1,4 millió kópia talált gazdára a megjelenés óta PC-n, Macen és Xbox One-on.
A fejlesztő azzal is elhencegett, hogy a játékosok fejenként átlagosan már 60 órát beletettek az anyagba, szóval a szavatosságára nem lehet panasz.
A sikeres adománygyűjtő kampány után az Elite: Dangerous 2014 decemberében jelent meg PC-re és Macre, tavaly kaptuk meg az Xbox One-os verziót. a Frontier csapata rendszeresen frissíti a címet, legutóbb a Horizons bővítmény látott napvilágot.
A játék atyja, David Braben megjegyezte, hogy a közösség visszajelzései alapján az Elite jobb mint valaha, és ambícióból sincs hiány, jelenleg is rengeteg ötletük vár megvalósításra.
#3 Nem, semmi. Egy darabig valószínűleg nem is lesz.
Mire megjelenik az SC vagy a NMS, addig meg sok 100 orat repkedunk az aktualis Elite resszel/szezonnal, a konzolosokrol nem is beszelve.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.