David Gaider 1999-ben csatlakozott a BioWare-hez, hogy besegítsen a Baldur's Gate 2: Shadows of Amn munkálataiba. Rengeteg emlékezetes karakter fűződik a nevéhez: ő tervezte a Knights of the Old Republic HK-47-es droidját is, majd ő lett a Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark vezető írója.
A Dragon Age-eken már a kezdetektől fogva közreműködött karakterdesignerként és íróként. Gaider alkotta meg Doriant, az Inquisition meleg csatlósát, amely példaértékűnek számít a videojátékok történetében. Az sem mellékes, hogy a Dragon Age: The Silent Grove képregénysorozatot is ő vetette papírra.
Mint fogalmaz, önként távozott a stúdiótól, ami nem volt könnyű, elvégre a BioWare mindig is jó volt hozzá, és a búcsú is békés keretek közt zajlott. Itt volt az ideje, hogy "új kihívások elé nézzen". Utódja Patrick Weekes lett.
A BioWare kanadai stúdiójának fejese, Aaryn Flynn megerősítette a hírt, és egyben megköszönte Gaider eddigi munkáját.
Egyébként nagyon sajnálom, hogy elmegy, a kedvenc játékaim voltak, valószínűleg a következő játéknak már nem lesz ugyanaz a hangulata emiatt...
Nálam a DA:I eddig kimaradt, de lemerem fogadni, hogy nem egy meleg főhős mentette meg a Bioware játékát. Persze a játék világához hozzáad, de felteszem, hogy több nem lett tőle.
DAI-hoz még: megvan az összes story DLC és tényleg szép lezárás és egyben felvezető a Trespasser. (Bár szerintem a Descent is jó kis mellékág volt). Az tényleg igaz hogy több értelmet nyer az alapjáték története és megismerhetjük, hogy mi miért volt és mik húzódtak a háttérben, csak aki elsőre játssza a történet főszálát ez akkor nem emeli fel, és az se biztos hogy azok után befizet a DLC-re (mondom ezt úgy hogy nekem a fősztori teljesen rendben volt, a hiba a rengeteg üres fiszfasz küldetésekben volt - a társakhoz kapcsolódó mellékágak még jók voltak). Szóval a Trespasser egy remek felvezető lehet a 4. rész számára, ott kéne most nagyot dobbantani és marha nagy szerencséje volt a DAI-nél a BioWarenek, hogy a CD Project fél évet késleltetett a W3-mon, mert az szerintem új határt szabott meg.
A Dragon Age-nél az első részre is rá lehet húzni a klisés jelzőt, de nekem az még mindig a sorozat csúcspontja. A DAI meg casual-ként működik szerintem jól. Csak annyi mellékes ürességet kell végigvinni amitől megvan a kellő power pontod hogy továbblépj abban ami a játék lelkét adja. Csak én olyan típus vagyok hogy először mindent bejárok és megcsinálok és utána jöhet a főszál. Na most azért így voltak ám nagyon unalmas perceim. A sárkányharcokat (10 db dög) külön kiemelném, rohadt jók voltak. Lényeg a lényeg, van még hova fejlődnie a BioWare-nek, illetve visszahozni régi önmagát. Kíváncsi vagyok milyen lesz az új Mass Effect, mert egyelőre baromi kevés infó van, nem úgy tűnik mintha a kész állapot egyáltalán látótávolságban lenne. Könnyen lehet egy 2017-es csúsztatás. A baj csak ott van, hogy az EA lehet hogy kiköveteli a mostani év őszi szezonjára, aztán megint csorbul a minőség.
"Gaider alkotta meg Doriant, az Inquisition meleg csatlósát, amely példaértékűnek számít a videojátékok történetében"
Mivan?! MIVAN?!!!
Lényegében hasonlóképp egyetértek kindzsallal, hogy erős túlzás a fordulatok nagy részét FORDULATKÉNT harsogni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.