És ebben az interjúban hangzott el az is Bleszinski szájából, hogy a játékok fejlesztési költségének közel 75 százalékát viszi el a kampány fejlesztése. CliffyB ezután hozzáfűzte, hogy azoké az egyszemélyes sztoriké, amelyeket aztán a többség egy hétvége alatt letud, utána pedig beleveti magát a multiplayer mód adta lehetőségekbe. A Gears of War-sorozat alkotója szerint ez az oka annak a trendnek, hogy a legtöbb játék most már mellőzi, vagy csakis rövidebb formában kínál szólómódot.
Bleszinski legújabb csapatának, a Boss Key Productionsnek az első játéka nem meglepő módon egy online-orientált shooter lesz. A LawBreakers kizárólag PC-re fog megjelenni.
Beyond Good & Evil nem kapott elegendő marketinget, és később hiába lett kult-játék, nagyon gyengék lettek az eladásai. És rengeteg más jó cím volt PC-n, ami így járt.
De még a SONY is bocsánatot kért tavaly, mert az egyik exkluzív nem kapott elég marketinget (és most nem a hype-vonatra gondolok, hanem arra, hogy egy játékot az összes jelentősebb országban külön reklámozni kell óriásplakátokon, tömegközlekedésen, stb).
Kétszer megnézi az okos kiadó, hogyan költi a pénzét, sajnos ez van.
De egy jó multiba beleteszünk 2-300 órát alsó hangon. Single-ben ritka az a kivétel, ahol többszáz órát el lehet lenni. A FROM, a BioWare és a Bethesda ért ehhez, a legtöbben nem nagyon.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.