A cseh Bohemia srácai folyamatosan kalapálják a posztapokaliptikus túlélőjátékukat, a DayZ-t. A közeljövőben a grafika is megújul, immáron DirectX 11-rendereléssel is fel lesz vértezve. Lássuk mozgásban is!
A DayZ folyamatosan alakul, noha az egyik legrégebbi korai hozzáférésű játékról beszélhetünk. Ha minden igaz, az év végén már a végleges verziónak örülhetünk: bárhogy is lesz, a közeljövőben már DirectX 11-ben is renderelhetjük a túlélőjátékot.
A következő videóban a vezető designer, Brian Hicks mesél a főbb változásokról, és egyben összehasonlítják az eredeti DirectX 9-es grafikát és DirectX 11-essel. A fejlesztő ugyanakkor figyelmeztetett mindenkit, hogy az átállás során kisebb-nagyobb bugokkal találkozhatunk majd.
A DirectX 11-es frissítés még nem kapott napra pontos dátumot.
Egyébként vicc, hogy 2016-ban az a téma, hogy DX9-t lecseréljük 11-re. Ráadásul rögtön ott van a H1Z1 ugyan ezzel a problémával. Bezzeg 10+ éve amikor a Geforce4-es DX7-es csodámmal nyomultam rögtön jöttek a legújabb DX-es játékok, nehogy egyáltalán elinduljanak.
nem hiszem hogy tul sokan lennenek ugy mint en, hogy erdekel a tema (meg nem unja a zombis jatekokat) de nem allt neki egyik betanak sem a bugok/szutyok grafika/bonyolult kezelhetoseg stb miatt, de megis hajlando lenne fizetni egy jol mukodo vegleges verzioert.
ha meg megis az szamomra csak kellemes csalodas.:)
Belegondolok hogy mekkora irdatlan munkára volt szükség hogy ezt véghezvigyék, hogy a félig roncs játékot átemeljék ebből a dx9-es akadozó gagyi fertőből. Szerintem nem hagyják őket maguktól tevékenykedni Bohémiáék már, túl értékes nekik ez a sorozat. Valaki szakértő tud valamit az ARMA 3-as zombi modról? Kétlem hogy az a mod is a babérjain ülne.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.