Modok eddig is léteztek a Fallout 4-hez, ám tavasszal végre igazán minőségi darabokkal gazdagodhatunk, elvégre jön a Creation Kit, a hivatalos modszerkesztő. Ezt maga a szerepjáték direktora, Todd Howard hintette el a Game Informernek.
A Creation Kit ugyanaz a program, amivel a Bethesda is dolgozott a Fallout 4 fejlesztésekor, a modderek kezét nem fogják megkötni, mindennek csak a kreativitásuk szabhat határt. A szerkesztővel könnyen megoszthatjuk a kész műveket, amik a PS4-es és Xbox One-os verzióval is kompatibilisek lesznek.
A szerkesztő várhatóan április környékén válik letölthetővé PC-n, valamikor az első és második DLC megjelenése között. Az Xbox One-ra egy hónappal később tölthetjük le a modokat, utoljára pedig a PS4-esek - legkésőbb júniusban.
vett meg magának a MS, de lehet csodát vártam, mindenesetre
XO-n még nem találkoztam olyan játékkal, aminek a grafikájától
hanyatt b@sztam volna magam. Amikor még megvolt a 360 is,
nézegettem pl. GTA5, AC-BF két külön HDMI-n, kapcsolgatva
ugyanazokon a pályaszakaszokon. Hát... Alig volt különbség.
Na mindegy, majd meglátjuk és bocs a kis off miatt.
Whiskey-s uveg molotov az alapfelszereles.
Mekkora kiralysag lenne azokkal csapatni..
Amúgy meg, szerintem annyira nem lenne nagy probléma az XO modok teljesítménye, sok mod már most is különböző grafikai verziókkal készül, amik között vannak olyanok amikkel elvan maga a konzol az tuti.
Szerintem ez nem úgy működik, hogy csinálnak egy bika PC-hez valami szépítő modot és azt leszedheted XO-ra is.
Valószínűnek tartom, hogy maximum kihasználják majd a konzolt, de túlterhelni nem fogják. De ez csak tipp.
Ellenkező esetbe nem látnám értelmét.
fogja bírni a ONE grafikailag ezeket a modokat????
Fallout rajongóként és XO tulajként kérdezem.
Hozzáértőtől szeretnék megnyugtató választ kapni
(műszaki analfabéta vagyok, egy egyszerű gamer).
-thx
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.