A Hello Games végre bejelentette az űrutazó sandbox játékának napra pontos megjelenési dátumát. Ahogy azt vártuk, a No Man's Sky tényleg júniusban startol el PC-n és PlayStation 4-en.
Emlékeztek még? A 2013-as VGX-díjátadón rántották le a leplet a No Man's Skyról. Már akkor eléggé innovatív címnek tűnt az anyag a véletlenszerűen generált bolygókkal, lényekkel és a szabadon bejárható világűrrel.
A Hello Games nagy adósságát törlesztette ma: most már tudjuk, hogy a teljes árú játék június 22-én jelenik meg PC-n és PlayStation 4-en.
A hírt egy csokornyi friss screenshottal koronázzuk meg:
No de gyün a nómänszkáj gyerekek!
Lehethogy rajtunk kívul tobb millio bolygon van élet, de lehethogy egyen sem. Senki sem tudja. Jo ezen fantáziálni, és elszomoríto, hogy mi sosem tudjuk meg.
A trailerekben bemutatotthoz képest egyébként jóval kevesebb bolygón lesz bármiféle élet (kb. 90% lak(hat)atlan, 9%-on egyszerű életformák vannak és kb. 1% az ún. "garden world", amiket a trailerekben eddig láttunk), csak így lehet jól demózni a látványt. A bolygók színpalettája jó, viszont végső változatban az űr remélhetőleg kissé sötétebb lesz, a trailerekben túl kicsi a különbség fényviszonyokban a bolygók és a világűr között.
" biztosan ez a ritkább."
Miből vagy biztos ebben? Miért érzed azt, hogy jogod van eldönteni, olyan dolgokat amikben még a legokosabb tudósaink is csak feltételeket látnak?
Legyünk realisták, de közben legyünk álmodozók is.
Ezeknek a szabályai azonban úgy kezdődnek, hogy semmi sem biztos.
Egy fokkal nem biztosabb az, hogy 1 bolygónaál többen lehetséges az élet egy naprendszerben, mint nem.
Nekem biztos, hogy nincs igazam hisz csak spekulálok.
De...
de biztos,
Hogy neked sincs igazad, míg be nem bizonyítják. Addig te is csak spekulálsz.
Schrödinger macskája
"Schrödinger, hogy a kvantumelmélet egyik abszurditását szemléltesse, egy képzeletbeli macskát egy zárt dobozba helyezett, amelybe kívülről nem lehetett belelátni. A dobozban a macska mellett van egy szerkezet, melyet a macska nem tud befolyásolni. A szerkezet tartalmaz egy darab radioaktív anyagot, melyben egy óra alatt egy atom vagy lebomlik, vagy ugyanekkora valószínűséggel nem bomlik le. A radioaktív bomlást észleli egy Geiger–Müller-számláló, ami egy relén keresztül elenged egy kalapácsot és az összetör egy hidrogén-cianidos üveget, elpusztítva ezzel a macskát. Ha egy óra hosszat magára hagyjuk a dobozt, azt mondhatjuk, hogy a macska él, ha időközben nem volt atombomlás."
Hogy eldöntsük, a macska él-e vagy meghal, ki kell nyitni a dobozt.
A fogós kérdés azonban az, hogy milyen állapotban van a macska a doboz kinyitása előtt? A kvantumelmélet szerint a macska hullámfüggvénye egy élő és egy halott macska hullámfüggvényét egyszerre tartalmazza. Schrödinger számára az az elképzelés, hogy a macska egyszerre élő és holt is, abszurd elképzelés volt, amit nem tudott elfogadni.
Végem van, ezt nem bírom se idővel, se pénzzel. Dark Souls 3, Uncharted 4, most meg ez... Idén már ne jelenjen meg több játék, jó...?
"Példának ott a Mars, aminek a magja lehűlt, így elveszítette a mágneses védelmét és a napszél "elfújta" róla a vizet. Ha nem így történik, valószínűleg két lakható bolygónk lenne."
Igy igaz. Mondhatnánk még akár a vénuszt is. Rengeteg csillagász úgy gondolja, hogy sokkal távolabb keringett a naptol sok millio évvel ezelott, és elképzelheto hogy akár valamilyen formában élet is lehetett rajta, tehát természetesen egy naprendszerben tobb bolygon is lehet élet, de biztosan ez a ritkább.
Itt megmutatja a cumot :)
Persze ettol még nagyon várom a játékot, csak Shean Murrey azt nyilatkozta, hogy a játék asszerint generálja majd a bolygok atmoszféráját, felszínét, mint ahogy valoságban torténne( konyorgom, ne kérjétek, hogy megkeressem :D). Ne legyen már élet egy hiperoriás mellet kozvetlenul, még 4 bolygoval amin szintén élet van.
#11 Igen, már megemésztem, és így is város :)
#13 Igen, már bemutatták a fegyvert korábban :)
"Egyébként szerintem, ez tipikusan az a játék, ami ordít azért, hogy azon kívül hogy el kell jutnunk a galaxis középpontjába, nem kellene hogy egyéb főszállal foglalkozzon. Random generált mellékküldetések, meghibásodások és annak kijavítása és ilyesmi az, amivel szerintem tele kellene hogy legyen."
Ezzel nagyon egyetértek! Reménykedem benne, hogy ez így is lesz :)
Most voltunk hétvégén a Millenáris parkban az űrkutatásos kiállításon, azóta megnéztük otthon az Apolló 13-at meg félig a Napfény-t (asszonynak az nem jött be, úgyhogy egyedül fejezem majd be :-)). Szóval eléggé rápörögtem a témára, az új Mass Effectig és a PS-es Elite 4-ig ez a játék hiánypótló alkotás. :-) Aztán lehet, hogy azután is.
A többiről semmilyen közvetlen megfigyelésünk nincs. Csak tippelgetünk. És az, hogy a mi naprendszerünkben 8 bolygó van, még semmit sem jelent, csak egy irányadó számot ad, hogy ennyi is lehet.
Én azt mondom, hogy példálózhatnánk a földdel is. Míg ázsia 100%-ban népesebb mint az Antarktisz, addig az is megeshet, hogy van olyan naprendszer, aminek akár három, négy lakható bolygója van.
Példának ott a Mars, aminek a magja lehűlt, így elveszítette a mágneses védelmét és a napszél "elfújta" róla a vizet. Ha nem így történik, valószínűleg két lakható bolygónk lenne.
De az is lehet, hogy egyedül vagyunk. Bár én az elsőre tippelnék, megeshet ez is ;)
Egyébként szerintem, ez tipikusan az a játék, ami ordít azért, hogy azon kívül hogy el kell jutnunk a galaxis középpontjába, nem kellene hogy egyéb főszállal foglalkozzon. Random generált mellékküldetések, meghibásodások és annak kijavítása és ilyesmi az, amivel szerintem tele kellene hogy legyen.
Most arra gondolok, hogy ha cheatelne az emberke, akkor fogná magát és végtelen üzemanyaggal és életerővel, fogná és egyből el mehetne a középpontba. Mi értelme lenne? Semmi. Viszont annak, amiről én írok lehetne. Egymásnak elmesélni, kivel, mi történt meg. Kinek hogyan sikerült eljutnia. Pontosan az apró, mellékes dolgok lennének a lényeg :)
Nem tudom mennyire van kész a játék, de még mindig túl kozel vannak ezek a bolygok egymáshoz, ami kicsit zavaro. Remélem ezen még változtatnak. Nálam a mass effectben is nagyon zavart, hogy minden egyes bolygon ahol leszálltunk, legalább 3 hold, vagy bolygo volt az égbolton. Ez elég illúziorombolo. Persze a valoságban még nem sok exobolygot sikerult megvizsgálnunk, de nem hiszem hogy minden fold tipusú bolygonak ennyi holdja lenne más naprendszerekben.
Mindenesetre még mindig nagyon bizakodo vagyok, és nálam az év egyik legjobban várt játéka.
Mindenesetre a draw distance-t remélem PC-n egy kicsit feljebb lehet majd ennél vinni (ha csak modokkal is), mert mondjuk egy hegyről lenyűgöző lehet a látvány, ha tényleg ott van a horizont ahol lennie kell és nincs 500 méter után ott az a fránya köd minden bolygón.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.