Szóval a MAG-kötél nem más, mint egy Faith karjára csatolható kütyü, aminek a segítségével olyan kiszögelésekre, helyekre is eljuthatunk, amivel még parkour-képességeink birtokában sem. Kezdetben csak a nagyobb távolságok áthidalására (két nagy épület közötti átlendülés) használhatjuk, segítségével sokkal jobban kontrollálhatjuk főhősünk mozgását, miközben a történet előrehaladtával fejleszthető is lesz a MAG (Manifold Attachment Gear Rope).
Az első ilyen fejlesztés a VD Torsional motor, aminek a segítségével sokkal gyorsabban és könnyebben tudunk a kötél használatakor közlekedni, legyen szó vertikális vagy horizontális irányú mozgásról. Később megkapjuk a Grappling Tipet, aminek a segítségével bizonyos objektumokba is beakasztható lesz a kötél.
A készítők egyébként azért döntöttek a MAG bevetése mellett, mert a Mirror's Edge: Catalystnak otthont adó futurisztikus világ hatalmas lesz, komoly távolságokkal, amelyeket futva rengeteg idő lenne leküzdeni. A kütyü segítségével viszont nem válik unalmassá az állandó futkározás, sőt, olyan rövidítéseket találhatunk, amivel lezárt területekre is bejuthatunk majd.
És hogy mennyire lehet ezt majd élesben használni? A DICE szerint egészen egyszerű és fluid élményt kapunk, a mozgás folytonossága nem fog megtörni, köszönhetően a Runner's Visionnek, ami egyértelműen jelezni fogja azokat a helyeket, ahol a kötelet is használhatjuk.
A végleges változat május 24-én érkezik mindhárom platformon, a zárt bétára pedig itt tudtok jelentkezni.
A friss részletek mellé érkezett egy vadonatúj fejlesztői napló is, ami a játékmenetre koncentrál.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.