A hónap elején arról számoltunk be, hogy nem mindenki kapta meg időben megrendelt Oculus Riftjét. A cég akkor azzal indokolta a döntést, hogy az egyik alkatrészből készlethiány állt elő, ez hátráltatta őket abban, hogy időre legyártsák és postázzák a megfelelő mennyiséget. Akkor a cég alapítója, Palmer Luckey úgy nyilatkozott, kárpótlásként átvállalják a szállítási és kezelési költségeket.
Azonban nagyon úgy fest, hogy ezzel nem oldódtak meg a problémák, sőt, sokkal nagyobb a gond. Egy Redditen olvasható bejegyzés szerint ugyanis az Oculus több előrendelő esetében is módosította a szállítási időt, így sokan hiába rendelték meg a készüléket az első órában, könnyen lehet, hogy csak hónapokkal később jutnak hozzá a VR-sisakhoz és annak kiegészítőihez.
Ez azt jelenti, hogy akinek eredetileg március végén kellett volna megkapnia az eszközt, az a módosított dátumok miatt most lehet, hogy csak májusban vagy valamikor júniusban jut hozzá az Oculus Rifthez. A legújabb információk szerint ha valaki most rendelne a készülékből, akkor augusztusnál előbb biztosan nem kapná meg.
Korábban a HTC Vive kapcsán is voltak problémák, de ott egészen másról volt szó, így a HTC megerősítette, hogy akik az előrendelésük után kaptak megerősítő levelet a kiszállítás pontos dátumáról, azoknak nem kell aggódniuk, meg fog érkezni a készülékük.
Az Oculus csapata egyelőre nem indokolta a késés okait, így kiadott közleményükben csak elnézést kértek a vásárlóktól és jelezték, gőzerővel dolgoznak, hogy helyrehozzák a kialakult helyzetet.
A HTC Vive-ról írt részletes beszámolónkat itt tudjátok elolvasni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.