Rod Fergusson, a Coalition fejese az IGN-nek adott interjújában megerősítette azt, amit már sejtettünk: a Gears of War 4 a Gears of War: Ultimate Editionhöz hasonlóan fog futni, azaz a kampányt 30, míg a multit 60 fps-ben élvezhetjük majd.
Fergusson egy kis magyarázatot is adott arra, hogy miért van szükség erre a megosztásra. Ahogy azt már korábban is elmondta, a csapat szerette volna az Xbox One egyik legszebb címét összerakni, emiatt pedig beáldozták a sebességet. Az egyjátékos résznél a szimpla renderelésen kívül a mesterséges intelligencia kezelése is felfalja az erőforrásokat, így a rengeteg ellenfél miatt nem csak a GPU, de a CPU is komoly terhelés alá kerül. A multiplayer rész esetében nincsenek ilyen problémák, ugyanis ott nem kell gép által vezérelt ellenfeleket mozgatni. A játékosok inkább a sebességet részesítik előnyben, ezért döntöttek a 60 fps mellett.
A Gears of War 4 zárt bétatesztje mától elérhető azok számára, akik játszottak a Gears of War: Ultimate Editionnel. Nyílt bétateszt is lesz és erre sem kell sokat várni: április 25-től bárki kipróbálhatja majd a játékot. A teljes játék október 11-én jelenik meg.
kopic: azért ha betolod a 3-at érezhető egy látványos javulás, csak a kamu ingame videóhoz képest kiábrándító, szépek a tükröződések, árnyékok sem rosszak, de most már értem miért telt el 3 év mire valami felvállalta a UE4-et, mert igazából most bizonyosodott be, ami sejteni lehetett, hogy közel sem tud annyit, mint a konkurencia. Játéknak jó játék a GoW továbbra is, de most már nem grafikai húzócím, és ráadásul kezd nagyon uncsi lenni, hogy lényegében a 3-mat egy az egyben átrakták, érzésre ez nem a 0 ról van újraépítve, sőt inkább a 0-hoz közelít a módosítások száma játékmenetet nézve.
Ez a 60 fps fika a Next gennel együtt érkezett.
Értem én ,hogy kell fejlődni és kellenek az újdonságok.
De akit az fog vissza egy játék megvételétől ,hogy nem 60 fps fut az nem sajnálom.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.