Engine-keresés miatt turnézott Kojima

  • Írta: fojesz
  • 2016. május 19.
  • Hír
Link másolása
Aki figyelemmel követi Hideo Kojima ténykedését, láthatta, hogy az elmúlt hónapokat világ körüli turnézással töltötte a mester, és útja során több neves fejlesztőcsapatot is meglátogatott. Kiderült, hogy miért.

Kojima a Nordic Game 2016 nevű rendezvényen jelentette be, hogy új játéka esetében felhagy korábbi gyakorlatával, és saját engine helyett egy külsős cég megoldását fogja használni. Elmondása szerint azért döntött így, mert szeretné, ha az egyelőre PlayStation-exkluzív játék időben elkészülne, ezzel a tervvel pedig nem fér össze, hogy saját motort írjanak.

Kiderült, az engine-keresés volt az elmúlt hónapokban tett utazásainak célja, és bár azt nem árulta el, hogy melyik motorra esett a választása, a Cryteket, a DICE-ot, a Ubisoft Massive-ot és a Remedyt is megjárta többek között. (Utóbbi szintén egy új technológián dolgozik mostanság.)

Kojima a Konamival való szakítás után azt is elmondta, hogy ő ugyan eredetileg egy kisebb címben gondolkodott, az ismerősei javaslatára végül egy AAA-játék mellett döntött - elvégre "a rajongók ezt várják el tőle". Azt is lehet már tudni, hogy egy akciójátékon dolgozik az új csapatával, amely az Uncharted- és a The Division-rajongóknak is tetszeni fog.

A Kojima Productions kabalája egyébként épp a minap mutatkozott be (közel) teljes nagyságában.

10.
10.
Cellator
Én abban reménykedem, hogy legyen jó játékmenet és grafika, és úgy fejezze be a storyt, hogy maguk a gamerek könyörögjenek a folytatásért. Se több, se kevesebb.
5.
5.
dante92
Kíváncsi vagyok mi lenne, ha a R*-nál dolgozna.
De ha Sony exkluzív akar lenni, és Engine-t keress, akkor jobban járna a Naughty Dog-al.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...