Kojima a Nordic Game 2016 nevű rendezvényen jelentette be, hogy új játéka esetében felhagy korábbi gyakorlatával, és saját engine helyett egy külsős cég megoldását fogja használni. Elmondása szerint azért döntött így, mert szeretné, ha az egyelőre PlayStation-exkluzív játék időben elkészülne, ezzel a tervvel pedig nem fér össze, hogy saját motort írjanak.
Kiderült, az engine-keresés volt az elmúlt hónapokban tett utazásainak célja, és bár azt nem árulta el, hogy melyik motorra esett a választása, a Cryteket, a DICE-ot, a Ubisoft Massive-ot és a Remedyt is megjárta többek között. (Utóbbi szintén egy új technológián dolgozik mostanság.)
Kojima a Konamival való szakítás után azt is elmondta, hogy ő ugyan eredetileg egy kisebb címben gondolkodott, az ismerősei javaslatára végül egy AAA-játék mellett döntött - elvégre "a rajongók ezt várják el tőle". Azt is lehet már tudni, hogy egy akciójátékon dolgozik az új csapatával, amely az Uncharted- és a The Division-rajongóknak is tetszeni fog.
A Kojima Productions kabalája egyébként épp a minap mutatkozott be (közel) teljes nagyságában.
De ha Sony exkluzív akar lenni, és Engine-t keress, akkor jobban járna a Naughty Dog-al.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.